Kan inte infoga bild eller redigera inlägg eller meddelanden. Bugg eller bara jag?

Maia

Active member
Är lite ny här så passar på att fråga en fråga om själva forumet. Är det bara jag som inte kan redigera inlägg utifrån "knapparna" på den nedre raden för redigering av inlägg och meddelanden? Tycker mig inte ha några konstiga inställningar eller tillägg på min webbläsare (safari) som borde förhindra något och har kollat inställningarna här på sajten för postning av inlägg. När jag klickar på exempelvis B:et för fetstil eller Infoga bild händer absolut ingenting. Har sett att andra fått upp felmeddelanden men för mig är dessa knappar helt döda. Har jag missat någon grundinställning på sajten? Vore bra att veta då jag eventuellt tänkt lägga upp lite bilder framöver.
 

Molarin

Well-known member
Oj! Så ska det ju inte vara. Har kollat lite snabbt men inte hittat någon lösning. Har tyvärr inte tid förrän 11 februari men då ska jag försöka uppdatera det mesta här...
 

Maia

Active member
Är inte övertygad om att detta fel gäller för alla då andra t ex kunnat posta bilder av sina kaffehörn i tråden med samma namn. Kanske bara jag som har något skumt med min användare? Har avinstallerat alla webbläsartillägg så det ska inte vara något sådant som stör, surfar från en mac för övrigt.
 

Maia

Active member
Kan fortfarande inte posta bilder eller använda av några av de andra "knapparna" heller. Är lika i alla trådar.
 

osks

Well-known member
Det fungerar inte för mig heller. Jag har svårt att tänka mig att det fungerar för någon. Bilderna finns, men de fungerar inte.

Det ser ut att vara mycket javascript-fel på sidan.
 

Maia

Active member
Men vissa verkar ju iaf posta in bilder av sina kaffehörnor i en sådan tråd. Hur bär de sig åt?
 

bauta

Well-known member
Jag får alltid göra ett antal försök innan jag lyckas 'infoga bild''.
Osäker om det är storleken, browser eller annat, till slut brukar jag lyckas. Testar oxo 'enkel uppladdare' men den får jag inte fungera.
Efter 'ladda upp' kommer en 'proogress bar' men sen inget mer. Inga 'rensa' eller 'gå vidare'-knappar.
Kör oftast Chrome på Windows

2017-10-01 16_17_28-Nötning på kammen E-61.jpg
 
Senast ändrad:

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,381
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp