Resultat 1 till 4 av 4

Barista till bröllop 16:e juli?

Hej,

Efter lite krånglade fram och tillbaka har vi i sista stund kommit fram till att vi gärna vill ha en egen barista till vårt bröllop som sker den 16:e juli på Loka Brunn.

Loka brunn, Hällefors, Örebro Län

Det kommer vara ett utomhusbröllop med ett ganska begränsat antal gäster (ca 45st).

Det blir en buffémiddag utomhus (tält vid regn), och tanken är att de gäster som vill ha "fin-kaffe" efter middagen då ska kunna få möjlighet att bli serverade espresso eller cappus etc.

Vi får ordna med vår egen utrustning - att tillgå från oss finns GS/3 paddle + Mahlkönig K30 men frågan är öppen.

Vi eftersöker främst en erfaren barista som är van vid situationer med mycket folk, prestera riktigt gott kaffe och fina hjärtan i mjölken till damerna

Tipsa gärna kollegor, vänner eller bekanta som ni tror skulle kunna passa och vara intresserade av ett liknande uppdrag!

Återkom (gärna omgående!) till mig via
    mail; anders [ a] sanity . s e
    Mobil; 0738 550536
    eller via ett PM här på siten!

Jag har delat med mig av din förfrågan i Grythytte-stundenternas facebookgrupp, som även jag är medlem i. Grythyttan ligger ju bara några minuter från Loka och huserar mängder med kompetent arbetskraft inom mat och dryck - och kaffe.

Senior Member Mayhems avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tom Visa inlägg
    Jag har delat med mig av din förfrågan i Grythytte-stundenternas facebookgrupp, som även jag är medlem i. Grythyttan ligger ju bara några minuter från Loka och huserar mängder med kompetent arbetskraft inom mat och dryck - och kaffe.
    Kanske titta på datumstämpeln innan du postar? Den här tråden är ett och ett halvt år gammal...
    Too much is not enough

Citat Ursprungligen postat av Mayhem Visa inlägg
    Kanske titta på datumstämpeln innan du postar? Den här tråden är ett och ett halvt år gammal...
    Glömde bort att detta forum är ordentligt mossigt och övergivet i sina avdelningar. Ignorera min post.

Liknande ämnen

1. Delicerano´s Barista-jam nu på Tors 16/10 kl 18,30
    Av Delicerano i forum Träffar och events
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 19:33
  2. Home Barista Jam på Sthlm Coffee Academy 16/2
    Av Henrik i forum Träffar och events
    Svar: 109
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 08:51

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar