Barista till bröllop 16:e juli?

Anders

Well-known member
Hej,

Efter lite krånglade fram och tillbaka har vi i sista stund kommit fram till att vi gärna vill ha en egen barista till vårt bröllop som sker den 16:e juli på Loka Brunn.

Loka brunn, Hällefors, Örebro Län

Det kommer vara ett utomhusbröllop med ett ganska begränsat antal gäster (ca 45st).

Det blir en buffémiddag utomhus (tält vid regn), och tanken är att de gäster som vill ha "fin-kaffe" efter middagen då ska kunna få möjlighet att bli serverade espresso eller cappus etc.

Vi får ordna med vår egen utrustning - att tillgå från oss finns GS/3 paddle + Mahlkönig K30 men frågan är öppen.

Vi eftersöker främst en erfaren barista som är van vid situationer med mycket folk, prestera riktigt gott kaffe och fina hjärtan i mjölken till damerna ;)

Tipsa gärna kollegor, vänner eller bekanta som ni tror skulle kunna passa och vara intresserade av ett liknande uppdrag!


Återkom (gärna omgående!) till mig via
mail; anders [ a] sanity . s e
Mobil; 0738 550536
eller via ett PM här på siten!
 

Tom

Member
Jag har delat med mig av din förfrågan i Grythytte-stundenternas facebookgrupp, som även jag är medlem i. Grythyttan ligger ju bara några minuter från Loka och huserar mängder med kompetent arbetskraft inom mat och dryck - och kaffe.
 

Mayhem

Well-known member
Jag har delat med mig av din förfrågan i Grythytte-stundenternas facebookgrupp, som även jag är medlem i. Grythyttan ligger ju bara några minuter från Loka och huserar mängder med kompetent arbetskraft inom mat och dryck - och kaffe.
Kanske titta på datumstämpeln innan du postar? Den här tråden är ett och ett halvt år gammal...
 

Forumstatistik

Trådar
14,631
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp