"vem har citerat mig?" knapp

AX3L

Active member
Är det något jag saknat på riktigtkaffe är det en knapp för att se vilka som citerat mina inlägg. Visst är det inga problem egentligen på ett såpass inaktivt forum, men jag har sett det på andra V-Bulletin baserade forum och undrar mest varför det inte finns här? Underlättar så när man bara vill kika in för att se om det hänt nåt nytt i trådarna man varit aktiv i
 

londi

Well-known member
Är det något jag saknat på riktigtkaffe är det en knapp för att se vilka som citerat mina inlägg. Visst är det inga problem egentligen på ett såpass inaktivt forum, men jag har sett det på andra V-Bulletin baserade forum och undrar mest varför det inte finns här? Underlättar så när man bara vill kika in för att se om det hänt nåt nytt i trådarna man varit aktiv i
ehmm
jag
:)
 

AX3L

Active member
Hm, skulle vara en bra funktion faktiskt. Har aldrig sett funktionen på ett forum.

Alla som har hängt på Flashback känner väl till funktionen, och den är som sagt riktigt användbar. Även "mina inlägg" är en bra funktion, den gör vad den säger och listar dina 20 senaste inlägg snyggt och prydligt om du vill gå tillbaka dit och se svar etc.

Jag får för övrigt ursäkta om vissa av mina inlägg saknar punkter/stora bokstäver etc, dom är skrivna med mobilen och då smyger det sig lätt in ett fel eller två..
 

HE

Well-known member
Ett alternativ är ju att prenumerera på tråden om man vill ha koll på ett intressant ämne, det kan ju å andra sidan bli väldigt många prenumerationer:blush:

Vill för övrigt tacka för att funktionen justerats upp angående senaste foruminlägget på startsidan. Tack!
 

AX3L

Active member
Ett alternativ är ju att prenumerera på tråden om man vill ha koll på ett intressant ämne, det kan ju å andra sidan bli väldigt många prenumerationer:blush:

Vill för övrigt tacka för att funktionen justerats upp angående senaste foruminlägget på startsidan. Tack!

Jo självklart, men det blir som sagt en sjuhelsikes massa prenumerationer och det går ju inte att se om någon svarat på just ditt inlägg utan att bläddra igenom alla nya inlägg..
 
Topp