Sidan 1 av 7 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 8 av 54

Ämne: Behmor

Lightbulb Behmor

Några fler intresseanmälningar nu bara så kör jag en beställning av Behmor rostare.
    Har ni inte fått kollegan eller syrran att börja rosta än så är nu den bästa tidpunkten.
    /Ruben
    Jag driver Alnö Kaffehus. Vi säljer vårt rostade Norrlandskaffe och har alltid bra pris på råkaffe via RostaKaffe.se .

Jag köpte min via Hasbean, det gick jättebra och smidigt. Kan inte alla göra det?

Senior Member bjsullas avatar
    Reg.datum
    sep 2010
    Vad kommer priset att landa på ungefär? Lite sugen är jag faktisk jag också...
    Senast redigerat av bjsulla den 2011-02-28 klockan 18:04. Anledning: Skriver som en kratta

Citat Ursprungligen postat av costodia Visa inlägg
    Jag köpte min via Hasbean, det gick jättebra och smidigt. Kan inte alla göra det?
    Alla får köpa vad de vill - var de vill - självklart. Jag skulle dock vilja erbjuda en svensk butik som säljer Behmor.
    Jag driver Alnö Kaffehus. Vi säljer vårt rostade Norrlandskaffe och har alltid bra pris på råkaffe via RostaKaffe.se .

För att en svensk butik ska kunna sälja Behmorn lagligt krävs att den har blivit CE-märkt. Har den det?

Citat Ursprungligen postat av uggla500 Visa inlägg
    För att en svensk butik ska kunna sälja Behmorn lagligt krävs att den har blivit CE-märkt. Har den det?
    Yepp det har den!

Senior Member Gholams avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    CE-märkningen är väl ett krav för hela EU...(åtminstone för båtar).
    En svensk butik som erbjuder Behmor låter jättebra, för då kanske man även kan köpa reservdelar här i Sverige. Min trumma börjar bli något deformerad...
    Senast redigerat av Gholam den 2011-03-01 klockan 11:18.

Citat Ursprungligen postat av Gholam Visa inlägg
    CE-märkningen är väl ett krav för hela EU...(åtminstone för båtar).
    En svensk butik som erbjuder Behmor låter jättebra, för då kanske man även kan köpa reservdelar här i Sverige. Min trumma börjar bli något deformerad...
    Det ansvaret kommer väl med själva försäljningen, ja.

Liknande ämnen

1. Behmor 1600 rostare
    Av Kaffekrooken i forum Rostning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-10-23, 13:57
  2. Behmor rostaren
    Av Lassekongo i forum Rostning
    Svar: 375
    Senaste inlägg: 2014-01-24, 21:08
  3. European Behmor - Hasbean
    Av netdk i forum Shopping & konsument
    Svar: 9