Mitt PF med manometer?

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Tjenare medgalningar!

Jo, jag är fortfarande vid liv (vilket man inte kan tro om man ska se på hur länge sedan det var jag skrev något härt på forumet...). Har haft helt sjukt mycket att göra med mitt företag, som knakar så det växer, numera med ett par-tre anställda också.

Nåja, nu måste vi flytta till nya större lokaler med företaget, och då måste jag givetvis ha en Izzo Alex Duetto, i kombination med en Mahlkönig K30 Vario. :)

I samband med min nya maskin tänkte jag kolla bryggtrycket, vilket leder till frågan... Någon som minns vart mitt PF med manometer är? Den blev ju mer eller mindre allmän låne-pryl här på forumet.:coffee:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Den är färdigskriven, men typ halva boken är i sin första version fortfarande. Den behöver skrivas om, poleras, bättras, osv. Har bara haft så sjukt mycket med jobbet att jag inte rört boken det senaste året... :(

Det kommer jag förhoppningsvis att kunna rätta till nu, med nya lokaler får vi plats för fler anställda. Så då kanske jag kan få lite fritid, så jag kan pula med boken. :)
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Japp, jag tror att Mikrotekniko har den (kom på att jag kan kolla gamla PM för att spåra den...). Vi får se om han ser tråden och dyker upp. :)
 
Topp