Isomac Viper och Isomac Prof Inox för någon som är sugen...

Novisen

Well-known member
Hej....God fortsättning på Er alla:D

Har en Isomac Viper maskin och Isomac Prof Inox kvarn som kommer bli överflödiga snart....
Skicket är är jättebra.....vill ha 1000 Sek + ev. frakt....

Mvh Anders
 

Bilagor

  • DSC01910.JPG
    DSC01910.JPG
    39.5 KB · Visningar: 73

Novisen

Well-known member
Hej.....har tänkt mig att sälja dem tillsammans.....men vi får se om där finns ett intresse för det annars återkommer jag...

Mvh Anders
 

bettan

New member
Hej Anders!

Jag är intresserad av att köpa dina maskiner och jag bor i skåneland! Jag är lite ny på området men har surfat runt och läst att det är lite problem med denna maskin, är det något du erfarat? Jag är inte så händig så om jag har en pysande maskin så blir det jag som pyser till ordentlig :).

Ha en toppen dag!

Charlotte
 

Novisen

Well-known member
Hej Charlotte....
Har också läst om problem men maskinen denna fungerar som den skall... Det jag i så fall har att invända på gäller generellt alla "mindre" maskiner är att dom har svårare att hålla jämn temperatur på bryggningen och ångan i med att den endast kan värma någon deciliter åt gången......men det är en bra maskin att börja med....och får man lite "ordning" på sitt espressobryggande så kommer man ovillkorligen vilja ha en större maskin och bättre kvarn men det är ju en del av nöjet...;)))

Mvh Anders
 

bettan

New member
Hej och tack för svaret, nu kommer lite fler frågor hoppas det är ok :). Hur gammal är maskinen? Har läst någonstans att man ska serva sina maskiner, vet du om man även gör det på denna typen och i så fall när i tiden gör man det? Följer det med en bruksanvisning :)?

Som sagt kanske dummma frågor men jag är helt novis på görande men älskar gott kaffe :)!

Ha det gott!

Charlotte
 

Novisen

Well-known member
Hej....jag är själv inte så erfaren ännu....hur gammal den är jag lite osäker på jag köpte själv den av en medlem här på forumet.
Jag har rengjort den grundligt (nedplockad) så där är nog inga större problem invärtes just nu...
Bruksanvisning har jag bara på kvarnen tyvärr.....men där finns rätt mycket information på nätet hur man hanterar och sköter sina maskiner....
Kolla runt lite.....sen kan vi se om du tycker det är intressant.....

Mvh Anders
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,664
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp