Barista camp 2011

martink78

Well-known member
Ja, det är en bra fråga, hur tar man sig dit? Sitter ju precis som Mayhem i tjockhult. Tåg, buss eller kanske några som vill dela bil.. ?
 

Marv

Well-known member
Vad är det för starttid på fredagen och sluttid på lördagen? Sitter och tittar lite hur man skall ta sig dit, man vill ju inte missa något men samtidigt inte behöva släpa sig ur sängen tidigare än nödvändigt på fredagen :p

Den info jag fått är 10 på fredag till 16 på lördag, så det blir morgontåget dit
 

Mayhem

Well-known member
Ja, det är en bra fråga, hur tar man sig dit? Sitter ju precis som Mayhem i tjockhult. Tåg, buss eller kanske några som vill dela bil.. ?
Tåg gick att få för 280:- tur och retur så känns inte värt att lida sig igenom den bilresan. 06:14 på fredagen går det en X2000 som verkar lämplig att ta dit, hem blir det ett långsammare tåg strax innan sju. Tänkte precis köpa biljett men kom att tänka på att det kanske är roligt om vi är ett par stycken som köper tillsammans så får man iaf sitta med andra kaffenördar?
 

hrbrun

Well-known member
Tjoho! En biljett har fallit ner på östgötaslätten. Och jag var snabb och fångade den. Ses i Karlstad!
 

PF013

Well-known member
Det verkar vara ett gäng härifrån som vunnit biljetter. Är det så att RK-folket hade bäst motiveringar, eller har marknadsföringen inte nått så långt bortom de närmast sörjande... :)
 

henrico

Well-known member
Självklart är det för att vi skriver så grymma motiveringar.. Otroligt kul att för en gångs skull vinna någonting.. :D
 

martink78

Well-known member
Tåg gick att få för 280:- tur och retur så känns inte värt att lida sig igenom den bilresan. 06:14 på fredagen går det en X2000 som verkar lämplig att ta dit, hem blir det ett långsammare tåg strax innan sju. Tänkte precis köpa biljett men kom att tänka på att det kanske är roligt om vi är ett par stycken som köper tillsammans så får man iaf sitta med andra kaffenördar?

Ja, det låter trevligt, även om jag misstänker att jag kommer att slockna rätt fort eftersom det blir en rätt tidig morgon..
 

henrico

Well-known member
Jag kommer ta bilen från Stockholm på fredag morgon, däremot kommer jag nog behöva åka lite tidigare än 16 på lördagen då jag ska på svensexa senare på dagen.
 

Kaleb

Active member
Jag vann också en biljett! Tror det knappt än... vinner ju aldrig något. Men vad kul det ska bli! Ses i Karlstad. :coffee:
 

Molarin

Well-known member
Sista dag för inbetalning satt till 5 januari.

Detta pga att hotell, catering och herr schemaläggare behöver lite tid åt planering.
 
C

crema

Guest
är det några från GBG som skall åka. sitter och kollar på tåg. det går ett tåg som är uppe 09:51 och ett som åker hem på Lördag 15:59.
 

PB

Active member
Jag ska åka från GBG men sambons föräldrar bor utanför Karlstad så det lutar nog åt att vi åker upp torsdag kväll och stannar tills söndag.
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Hur många från Örebro ska åka till BC 2011? Jag tror att vi har plats kvar i bilen om någon vill åka med!

//Stefan (som i skrivande stund vet hur många anmälda det är till detta evenemang, men som inget säger)
 
Senast ändrad:

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,624
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp