Barista camp 2011

Molarin

Well-known member
Alla deltagare kommer att få ett mail i kväll eller under morgondagen med saker som kan vara bra att veta.
 

martink78

Well-known member
Ett önskemål från min sida är att det, om möjligt, går att få med sig lite gröna bönor också. Jag tänkte det kan vara intressant att jämföra resultatet från det som rostas där med det man sedan rostar hemma..
 

Johan Lindroos

Active member
Jag dyker upp!

Jag bor i Stockholm och tänkte ta bilen. Om någon behöver bilplats kan vi dela på soppan. Jag bor vid Fridhemsplan.

Alternativt om någon annan åker bil och har plats över, kan jag tänka mig att åka med.

3,5 timmar lär det ta att åka.


Skicka PM med kontaktuppgifter!


/Johan:coffee:
 

PB

Active member
Hrbrun: Jag vann en biljett i Löfbergs Lilas tävling. Gjorde inte du det också? Kanske är därför vi inte fått något?
 

Molarin

Well-known member
Vinnarna hos LL har fått ett telefonsamtal från LL med info. Undrar ni över något, ring mig på 0730 åttifem tjugofem tjugofem.
 

Molarin

Well-known member
Att hitta hit är skitlätt. Vid tolagsg. 1 möter personal upp (utanför) och anvisar p-plats från kl 9. Kommer du med tåg så syns Löfbergs skrapa från perrongen, bara att gå 200 meter.
 

henrico

Well-known member
Själv så har jag mörka moln vid horisonten... Kräksjuk son, tokpigg sexmånaders dotter och illamående bättre hälft...

Hänger på en tunn tråd nu.... :(
 

hrbrun

Well-known member
Själv så har jag mörka moln vid horisonten... Kräksjuk son, tokpigg sexmånaders dotter och illamående bättre hälft...

Hänger på en tunn tråd nu.... :(

Trist att höra! Hade sett fram mot att ses igen, det var ju ett tag sen senast.... Hoppas familjen kryar på sig. Svårt val - ta hand om familjen och samtidigt sätta sig själv i karantän, eller åka och pumpa kaffe för glatta livet.
 

henrico

Well-known member
Detsamma!

Jodå, status var tydligen helt ok därhemma just nu - så det är bara hålla sina väl handspritade tummar... :)
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,353
Senaste medlemmen
Massor
Topp