Barista camp 2011

linken

lilla Kaffe & Chokladhandeln
Finns plats i min bil från Falun/Borlänge (eller efter vägen) också om någon behöver lift.
 

hrbrun

Well-known member
Hoppas vi passerar 50-strecket i alla fall!

De som var med på BC09 hoppas jag kommer igen! Kul att träffas en gång till och snacka kaffe tills man inte orkar längre. Då kan vi snacka kvarn istället :)
 

Marv

Well-known member
Jag hade i min förvirring trott att vinnarna av Barista Camp biljetterna skulle meddelas per mail, men det skedde på bloggen. Jag hade således missat att jag också är en av vinnarna. Ännu fler RK nerdar med bra motiveringar således.
 

Sir Anselm

Well-known member
Gah! Är galet sugen på att vara med, men ny lägenhet som ska inredas finns det varken mycket tid eller pengar över... :angry:
 

henrico

Well-known member
Ska bli oerhört kul! Nu hoppas jag bara min elaka förkylning som efterföljt flunsan släpper till nästa vecka.. :)
 
C

crema

Guest
var skall vi träffas? ser att det är på Svenska Kaffehuset. men hittar ingen adress.
 

martink78

Well-known member
Ja, lite adresser kanske vore på sin plats nu? Är det Tolagsgatan 1 som gäller? Får lite spridda resultat när jag googlar Svenska Kaffehuset..
Eventuell kanske adressen till hotellet kan vara av intresse också, vore skönt att lämna sin väska där för oss som kommer tidigare än den officiella öppningstiden. Eller så kanske man bli volontär om man är tidigt ute.. ?;)
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,671
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp