Rancilio Rocky/Silvia Köpes!

hej alla..
Jag är ute efter en rancilio rocky kvarn. Doser helst! spelar kanske ingen roll...

Är även ute efter en silvia om den är väl skött och inte för lång tid på nacken!

Jag finns i Göteborg men kan tänka mig åke en sväng för att få tag på detta.. maila mig gärna

Nima.t@hotmail.com
Tack!
 

MangeH

Well-known member
går självklart bra ifall man bor nån annanstans än göteborgstrakterna med, därför vi har posten :)

Om du kollar under Hårdvara -> Espresso maskiner (lite felplacerat)
så var det ngn som säljer en 3v gammal Silvia med div tillbehör (Tamper, Naket portafilter mm ) har jag för mig.


Dock var det i sthlm och posten tar aldelse för bra betalt för frakt.
(En silvia väger 14 kg, annars är schenker ett billigare alternativ så länge det väger max 10 kg)
 
Nu borde jag själv hålla käften eftersom jag ev är intresserad om den finns kvar när nästa lön kommer och man får ok från kärringen på att köpa den.

Jag tycker inte det verkar dyrt efter vad jag sett på div ställen.

Maskin 5000
Naket portafilter 600
Tamper 5-600
rengöringsmedel 150
Tot ca 6200

Det är -1700 för 3 veckors användande.
Jag är ny och har noll koll på begagnat marknaden men tycker det känns ok
 
mjo ärligt talat så är jag ny också.. så ja vet egentligen bara att jag läst att den maskinen är bra och jag hade gärna velat ha den för en överkomligt pris för en student..
Så blir väl för mig o köpa en som är lite billigare men äldre antar ja.. eller ha tur me blocket där dom kan dyka upp väldigt billiga men sällsynt :(
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp