Säljes: Rancilio Rocky Doserless(Såld!) samt Cunill Tauro

Sunschein

Well-known member
Säljes: Cunill Tauro - 800 kr !

Hej!

Sen jag köpte en Mazzer mini E så har mina andra kvarnar i princip inte använts. Jag tänkte därför passa på att sälja av dessa och frigöra lite utrymme på kaffebänken.

Först ut är en doserless Rancilio Rocky inköpt på Kaffemaskinen i januari 2009. Kvarnen är i fint skick och maler bra. Den har en spricka i "näsan", men det är inget som försämrar malningen, det är mkt lätt och billigt att byta ut om man vill det.

Pris: Såld!

2ikveqb.png


Sedan har jag en Cunill Tauro till salu. Stor kvarn med dosator som maler snabbt, fint och fluffigt. Kvarnen har använts som "Musettikvarn" här hemma, till latte art-träning och för bjudning till folk jag inte ödslar finkaffe på ;P Maler hur som helst mkt bra.

2r53rxv.png


Pris: Såld!

Båda kvarnarna är rengjorda och körda med Grindz. Finns i Skövde men det borde inte vara något större problem att skicka dem(?) fråga på om ni undrar något.

MVH

// Daniel
 

Sunschein

Well-known member
Tack för en väldigt smidig affär.

Tack själv!

Tar även och sänker priset på Cunillen då jag vill få iväg den innan jag åker iväg över sommaren.

Nytt pris: 800 kr!
Frakt ligger på 120 med Schenker om den ska skickas. Väldigt mycket kvarn för pengarna, passa på!
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,672
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp