Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 8 av 9

www.kaffeexpressen.se

Hej!

Kör lite introduktions erbjudanden på utvalda produkter i min webbutik nu i helgen.
    Sortimentet består av b.la Johan&Nyström, Åre Kafferosteri, Carraro.
    Fri frakt över 300 kronor, möjlighet att betala mot faktura genom klarna kreditor.

Välkommna !

kaffeexpressen.se

Trevligt! Lade just en beställning på 8 påsar. Hoppas på en smidig leverans. Kul med lite fler internetbutiker!

Jag hittar ingen kontaktinfo till företaget på hemsidan.

Nu har jag lagt upp en mera utförlig "kontakt info", hoppas det blir bra. annars finns jag
    alltid tillgänglig på mail.

Senior Member Musikarfelixs avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Jag skulle lägga in kontakt i sidfoten istället för/utöver nuvarande, känns mer logiskt.

Lägg en no-repeat på bakgrunden, för mig upprepas den och det skulle se snyggare ut om övertoningen övergick i en svart bakgrundsfärg.

Roligt, riktigt bra priser.

Och herrejössesmånga särskrivningar, fixa till det när du ändå håller på så får du ett seriösare intryck på sidan .. Bra med fler aktörer!

Personligen skulle jag vilja veta vikten på kaffet jag köper!?! Då jag inte har sysslat så mycket med kaffe ännu, vet jag inte hur mycket som finns i påsarna för varje producent.

Jag har nu ändrat designen på hemsidan för att få sidan lite mer lättöverskådlig och tydlig.
    Konstruktiv kritik tas gärna emot!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •