www.kaffeexpressen.se

robin_helgesson

New member
Hej!

Kör lite introduktions erbjudanden på utvalda produkter i min webbutik nu i helgen.
Sortimentet består av b.la Johan&Nyström, Åre Kafferosteri, Carraro.
Fri frakt över 300 kronor, möjlighet att betala mot faktura genom klarna kreditor.

Välkommna ! :)

kaffeexpressen.se
 

Anders

Well-known member
Trevligt! Lade just en beställning på 8 påsar. Hoppas på en smidig leverans. Kul med lite fler internetbutiker!
 

Musikarfelix

Well-known member
Jag skulle lägga in kontakt i sidfoten istället för/utöver nuvarande, känns mer logiskt.

Lägg en no-repeat på bakgrunden, för mig upprepas den och det skulle se snyggare ut om övertoningen övergick i en svart bakgrundsfärg.

Roligt, riktigt bra priser.
 

leitzler

Well-known member
Och herrejössesmånga särskrivningar, fixa till det när du ändå håller på så får du ett seriösare intryck på sidan :).. Bra med fler aktörer!
 

illpostino

New member
Personligen skulle jag vilja veta vikten på kaffet jag köper!?! Då jag inte har sysslat så mycket med kaffe ännu, vet jag inte hur mycket som finns i påsarna för varje producent.
 

robin_helgesson

New member
Jag har nu ändrat designen på hemsidan för att få sidan lite mer lättöverskådlig och tydlig.
Konstruktiv kritik tas gärna emot! :)
 

robin_helgesson

New member
Kenya AA Kangunu

Kika gärna in på kaffeexpressen.se, vi har nya Kenya AA Kangunu, Raja Batak samt Picknick malet ifrån Johan&Nyström .

Välkommen:)
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp