Bytes: FF X1 mot 1kg bönor

Blue Java

Active member
Francis Francis X1 som sedan en tid tillbaka står obrukbar. Orkar inte dra hela historien, men en dag löste den ut jordfelsbrytaren. Ja, jag har försökt att laga den. Nej, jag har inte hittat felet. Allt ser helt ut inuti...

Kan den skänka någon annan X1-ägare glädje som reservdelsmaskin så har den iaf inte levt i onödan.
Jag vill inte ha pengar men för 1 kg bönor är den din. Den är ju trots allt för fin för att hamna i soptunnan.

Obs, jag har inte lust att packa och skicka iväg så denna maskin hämtas i Uppsala av hugad spekulant.

Skicka mig ett pm för mer detaljer.

P-A Westin
 

Bilagor

  • X1.jpg
    X1.jpg
    70.8 KB · Visningar: 37

henrico

Well-known member
Jag skulle gärna ta den och göra ett frankensteinprojekt med min silverfärgade som har fastärgade skruvar som har tappat huvudet så att säga. (Allt fungerar i maskinen, men jag får inte ihop kokaren igen så att säga... Ska upp till landet och gå på den med stora borrmaskinen är tanken...)

.....tyvärr så ska jag inte norrut förrän om nästan två veckor. :(
 

Blue Java

Active member
Två veckor är inga problem... Om du kan ha nytta av den och accepterar dealen så är den din.
Skicka mig ett mail så får du adress och mobilnummer. Sen kan vi höras när du är på väg norrut.
 

henrico

Well-known member
Jag PM:ar... Jag behöver veta om det är samma typ av maskin och så samt om jag kan få ihop min utan en till.. Om jag kan det så är det ju bättre att någon som är duktig på elektronik får pilla på din. :)
 
Topp