Espressocoffeeshop.com?

Eugene Tooms

Well-known member
Hej!
Funderar på att slå till på en ny Silvia.
Espressocoffeeshop verkar ha levererat bra om man läser tidigare inlägg i forumet.

Någon som har färska erfarenheter?
 

GLC

Well-known member
Har ingen erfarenhet därifrån, dock har jag väldigt bra erfarenhet av Kaffecompagniet och Englund här på forumet. Han skickade mig min Silvia när jag beställde den, till ett oslagbart pris.
 

Eugene Tooms

Well-known member
GLC, man tackar! Jag skickade Englund en förfrågan om pris så nu får vi se vad som händer...

MMA, är inte det sådana där fjollor i badbyxor? ;)
 

Eugene Tooms

Well-known member
Mysigt! Det närmaste jag har varit var Ju Jutsu för sisådär 15 år sedan. Efter det har det blivit rätt mycket Karate och en del Wing Tsun. Snackade med en kollega som hade sett UFC eller något liknande på tv häromdagen. Försökte förklara charmen med att tävla i kampsport... Hmm, kan väl säga att det inte gick sådär jättebra. Ungefär lika bra som när jag försökte få ett antal tandläkare och tandtekniker att se likheten mellan att slå med knytnäven och att få till en golfswing. Man hade kunnat höra en knappnål falla!

Är du i skåne får du komma över på kaffe och knogmacka!:D
 

GLC

Well-known member
Ja, jag har en del år karate i bagaget också, innan jag hittade denna mix av kramande och strypande :)

Dito, Sundsvall håller öppet med knogmackor också!
 

Fahlen

Active member
Beställde en isomac brio för 2 veckor sedan på Espressocoffeeshop.com, och idag kom ett litet litet paket, då tänkte jag att det eventuellt var tampen och bönorna som kommit utan brion, men lådan innehöll ett stycke lös vagina modell fleshlight, inge ont om lösvaginor men jag tror jag föredrar en ny espresso maskin,
thanks a lot.
har ringt nu och väntar på mer info
 

Fahlen

Active member
jag tror inte att jag kan skylla på Espressocoffeeshop egentligen, det måste vara UPS som gjort nån miss när dom lämna över paketet till posten, för jag såg på ups sida när jag tracka paketet i början att det vägde 12 kilo men sedan när posten tog över vägde det bara 1 kilo, tror inte att Espressocoffeeshop skicka en lösvagina modell fleshlight som väger 12 kilo så problemet ligger nog inte hos dom.
ringde gubben vars paket jag fick, han ville hålla samtalet så kort som möjligt men blev väldigt glad när jag skulle skicka det vidare i morgon
 

jeanmarc

Member
Någon mer som har erfarenheter? Är sugen på att beställa maskin därifrån men det känns som att eventuella returärenden inte kommer bemötas med bra service, sidan känns lite som italiankitchenaids.com.
 

mrt

Member
Jag köpte min maskin där nyligen, bra pris, snabb leverans och dom svarar på mail. Fick även lite problem så jag testade deras chat vilket fungerade mycket bra.

Har dock inte retunerat någon vara.

Om du skall beställa tänk på att dom har en kupongkod som man kan ange för lite rabatt, står mer om det på deras hemsida.
 

Mikael-J

Well-known member
För några år sedan köpte jag min Silva o Rocky där, o då var servicen grymt bra.
 
Senast ändrad:

Mikael-J

Well-known member
Jo kompisens Silvia o Rocky råkade hamna i England så då skickade han direkt nya prylar så kompisen slapp vänta på att det skulle lösa sig.
 

Forumstatistik

Trådar
14,663
Inlägg
155,693
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp