ALRp Agentur

normende

Well-known member
Alrp i Malmö

Hej..

Jag har köpt malskivor till min Brasilia kvarn. Det fungerade bra och det var snabb leverans. Det fanns inte originalskivor till min utan det är några ersättningsskivor men ändå nya alltså. Dem har fungerat bra i alla fall. Jag kollade runt på nätet också och där var samma malskivor som såldes där som jag fick i från Alrp.

Lycka till.
 

Malabar

Well-known member
Jo jag köpte maskin och kvarn från dem och är nöjd med det. De gav ett mycket proffesionellt intryck och var bra att diskutera med.
Lycka till
 

Trase

Well-known member
Vi kan bara instämma!

Har gjort lite maskinservice samt handlat lite malskivor och diverse andra prylar där.
Vi tycker att de har bra service!
 

olof

Member
Jag har handlat hos dem på plats i Malmö, ej via web. Trevliga, hjälpsamma och kunniga vilket gjorde att jag snabbt fick rätt reservdel till min maskin.
 

chutzpah

Well-known member
Jag har varit kund hos dem sedan '98. Jag har köpt maskiner och kvarnar, samt kaffe och engångsmuggar osv. De är snabba att titta in när jag ringer in ett problem, kunniga, trevliga, rimliga priser.
 
Har just fått tillbaka min Simonelli Oscar från dem, helt igenkorkad av kalk och järn samt knastorra packningar. Tog lite tid men ingen fel på servicen. Rekommenderas.
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp