Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 9 till 16 av 33
    Dubbla ugnar! Jag hade lätt kunnat offra espressomaskin för det i framtiden

Kommit fram till något vad gäller kastruller o grytor?

/Fabian

Citat Ursprungligen postat av FabianP Visa inlägg
    Kommit fram till något vad gäller kastruller o grytor? /Fabian
    nej inte ännu. Håller på att renovera toaletten nu så det kom lite i vägen.

Jag har också precis bytt ut min spis mot induktionshäll och ingen av mina gamla järn passar nu tyvärr.

Har dock hittat en drömstekpanna till ett väldigt bra pris 280:-, som fungerar för induktionshäl och som är titanbelagd.
    http://www.bonamatbutiken.se/stekpan...3a48b3c59083e6

Jag har pratat med dem och det går att beställla som privatperson, frakten är dock 139:-.

Nu undrar jag om det är någon eller några som är intresserade av en sådan här panna och är intresserade av att dela frakten med mig?

efter långt om länge blev det en 28cm Demeyere Proline V. Den är helt fantastisk och jag sneglar nu också på 20cm varianten. enda problemet är att de är galet dyra.

Det blev också en 20cm Demeyere. Jag är kär i de pannorna, hur bra som helst.

Jag kör Patina och är mycket nöjd, de är mycket prisvärda. Men det är klart att man gärna skulle ha bytt ut rubbet mot Demeyere om man hade råd.
    Nescafe är som Oboy. En del blandar det med mjölk för att göra det drickbart. Andra avstår helt.

Själv kör jag numer endast med gjutjärn och är otroligt nöjd att äntligen fått kasta ut alla teflonpannor från köket.
    T.o.m frugan har nu börjat acceptera gjutjärnspannorna och tycker dom är riktigt bra.

Min hustru är helt hooked på den lilla 20cm Demeyeren då hon tycker den är söt och passar henne väldigt bra viktmässigt.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •