var hittar jag dubbelfilter till La Pavoni

eriwet

Active member
Hej, skulle behöva ett till dubbelfilter till en La Pavoni Europiccola (tror att det är 51mm) någon som vet var man kan få tag i det (gärna i Sthlm)
 

eriwet

Active member
Nix, de har tyvärr helt slut på dubbelfilter som passar La Pavoni. Jag borde kanske ha nämnt i mitt inlägg att jag redan har kollat med dem och även El & Digital Service på Hornsgatan...
 

HE

Well-known member
Aj då! Det var lurigt. Man kanske får beställa från utomlands. Det finns väl några bra sajter. Jag tror mikfri här på forumet har mer koll än vad jag på de bitarna.
 

HE

Well-known member
"Har beställt en komplett packningssats från Norge Howard Kjøkkenskriveri AS <butikken@howard.no
Runt 300 SEK inkl. frakt. Seriösa och bra mailkontakt ."


Hittade den här meningen i forumet, kolla där. Kanske får du maila dem och fråga.

/HE
 

eriwet

Active member
Howard.no hade slut de också.

Jag gick därför på vinst och förlust till NK i Stockholm då jag hört att de sålde La Pavoni en gång i tiden. Efter lite rotande i lagret kom det fram en liten låda med blandade filterhållare, rengöringsprylar och filterkorgar. En passande dubbelkorg också. När jag frågade vad de skulle ha för den viftade expediten bara lite avfärdande med handen och sa att om den inte passade så fick jag gärna lämna tillbaka den...

NK kan det där med kundrelationer :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,663
Inlägg
155,693
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp