Nån som handlat av shop.lagondola.it?

LuleHF

Member
Hej,

Ser att shop.lagondola.it har bra priser på Izzo Alex Duetto!

Så jag undrar om någon har erfarenhet av att handla från dem?

Är man seriösa, dvs levererar man rätt sak i rätt tid och hur funkar det om något blir fel på maskinen?
 

bodaniel

Well-known member
Jag har handlar en La Pavoni Europiccola från La Gondola. Espressomaskinen levererades snabbare än beräknat.

Jag har även kontaktat La Gondola några gånger efter köpet och frågat varför min Europiccola har betett sig lite speciellt. La Gondola har svarat snabbt och de har även skickat reservdelar utan kostnad.
 

ogee

Active member
Duettoen koster vel 1900 Euro hos lagondola?

Et alternativ er Stoll-espresso.de som selger Duetto for 1800 Euro. Jeg kjøpte min Duetto der, og fikk bra service. Raske svar på e-post og rask forsendelse.

Enda litt lavere pris er 1629 Engelske Pund fra Bellabarista.co.uk. De er kjent for veldig god service, men da tror jeg du får maskinen med engelsk kontakt. (Som er enkel å bytte ut hvis du er litt praktisk.)
 

S-fors

Well-known member
Duettoen koster vel 1900 Euro hos lagondola?

Et alternativ er Stoll-espresso.de som selger Duetto for 1800 Euro. Jeg kjøpte min Duetto der, og fikk bra service. Raske svar på e-post og rask forsendelse.

Enda litt lavere pris er 1629 Engelske Pund fra Bellabarista.co.uk. De er kjent for veldig god service, men da tror jeg du får maskinen med engelsk kontakt. (Som er enkel å bytte ut hvis du er litt praktisk.)

Med tanke på att Brittiska Pund är nere på 10.79 så bör väl BB vara ett hett alternativ?
 

shamanen

Member
Stoll handlade jag en Vario för ett par år sedan och de var väldigt bra att ha och göra med.
Nu har jag haft kontakt med La Gondola för att beställa en Oscar och än så länge ger de ett väldigt seriöst intryck. Tittat mycket på vad folk sagt som handlat där och de verkar väldigt nöjda.
Lycka till oavsett var du köper din maskin !
 
Senast ändrad:

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp