Böna goes radio

Stefan Böna

Mr Microtext
Det har tagit ett bra tag, men nu är det dags för sändning och detta kan bli mitt sista inlägg här någonsin. ;) Jag har inte hört en sekund av reportaget så jag har ingen aning om hur pinsamt det blir...

Hur eller hur så sänds reportaget i Sveriges Radio Örebro 102,8 mellan 10.30 och 11.00.

Själv får jag lyssna efter alla andra på webben (länken funkar nog inte förrän efter klockan elva i morgon, 23/2 2010)...

Jag nervös? Nejdå, inte alls... :eek:hmy:

//Stefan (som tvekade länge och väl inför beslutet att tala om detta för er; nästa gång har jag en påse över huvudet)
 

Marv

Well-known member
Coolt, givet att lyssna på medan jag sitter och mal produkter genom PLM systemet på jobbet...
 

djneo

Well-known member
Grymt jobbat... Nördfaktorn var alldeles lagom, samt lite kul musik imellan alla klipp tyckte jag...

Grymt jobb ses på torsdag för en kopp.
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Tack alla! Jag kom på att jag ju har radio på mobiltelefonen, så jag lyssnade faktiskt "live". Var inte fullt så hemskt som jag hade föreställt mig. Tycker att hon gjorde en fin klippning också.

Nu får jag väl alla Gevalia-färdigmalet-i-vakuum-förpackning-med-MoccaMaster på mig, men jag står för det: varför köpa en kaffebryggare för massor med pengar och sedan använda skräp vid tillredandet?

//Stefan (som ska ta och försöka få ner klippet för framtida referens, som det så fint heter)
 

Bengan

Well-known member
Nu får jag väl alla Gevalia-färdigmalet-i-vakuum-förpackning-med-MoccaMaster på mig, men jag står för det: varför köpa en kaffebryggare för massor med pengar och sedan använda skräp vid tillredandet?

Då får du väl berätta hur de ska göra för att få ut det bästa av utrustningen! Köper man en dyr bryggare har man förhoppningsvis en ambition.
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp