Smakfullt Med Kaffe

Stefan Böna

Mr Microtext
bWosdsspC.jpg


Idag fick jag i min hand en bok från Zoégas. Vilket kaffe passar till vilken mat är temat.

Jag har fått ynnesten att lotta ut tio böcker. Kolla min blogg för detaljer! :D

Pass på. Den tionde slår portarna igen!

//Stefan (som härigenom har premiär för tävling på bloggen; spännande att se hur det avlöper)
 

idea

Well-known member
Sitta här innan lunch och läsa om sånt. Man blir ju nästan tokig så det var ju bara att kasta sig över tävlingen för att få riktigt grotta ner sig i kaffevärlden.
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Ni, härifrån, som skickar in svar på tävlingen kan väl tänka på att skriva sina adresser? Skriver detta mest i förebyggande syfte; det har förekommit några bidrag utan adress... ;)

//Stefan (som inte upplever någon strid ström av tävlingssvar; det kanske kommer flera vad det lider)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Nu börjar tiden rinna ut för alla er här som vill ha en chans att vinna boken. På onsdag (10 februari) går tävlingstiden ut och på torsdag utser jag vinnarna och presenterar dem på bloggen!

Kom igen nu och tävla! :D

//Stefan (som för ett ögonblick gått tillbaka till det långa fyr-hålsmunstycket igen; hade ingen tur med två-ditot)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Tävlingen avgjord!

Grattis alla härifrån som vann!

Rätt svar och vinnare finns på bloggen!

Stort tack till alla deltagare!

//Stefan (som förvånades över hur spännande dragningen av vinnarna faktiskt blev; riktigt kul)
 

idea

Well-known member
Här är en lycklig vinnare till:lol:. Toppen på en bra kaffevecka. Ropade in ett renoveringsobjekt tidigare i veckan (en gammal Brasilia, kommer snart en tråd om detta projekt), fick äntligen mitt "nakenfilter" från Espressoparts.co.uk och så toppa det med detta, wow!!!
 

Ciclista

Well-known member
Vann gjorde jag också.;) Väldigt tacksam över priset, en bok som jag verkligen har längtat efter sen jag såg att den skulle komma.
 
M

Medlem14302

Guest
Mina vänner, vad tyckte ni om boken och dess budskap om kaffe & matparning? // er dc
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp