Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 8 av 23

Smakfullt Med Kaffe

Idag fick jag i min hand en bok från Zoégas. Vilket kaffe passar till vilken mat är temat.

Jag har fått ynnesten att lotta ut tio böcker. Kolla min blogg för detaljer!

Pass på. Den tionde slår portarna igen!

//Stefan (som härigenom har premiär för tävling på bloggen; spännande att se hur det avlöper)
    Grind in, Turn on, Steam out...

Senior Member djneos avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Grymt trevligt det måste man ju vara med på
    Kaffenörd bortom räddning!

Sitta här innan lunch och läsa om sånt. Man blir ju nästan tokig så det var ju bara att kasta sig över tävlingen för att få riktigt grotta ner sig i kaffevärlden.

Senior Member GLCs avatar
    Reg.datum
    sep 2006
    Ser underbart ut, har tävlat.

Jag är med!
    Jag driver Alnö Kaffehus. Vi säljer vårt rostade Norrlandskaffe och har alltid bra pris på råkaffe via RostaKaffe.se .

Ni, härifrån, som skickar in svar på tävlingen kan väl tänka på att skriva sina adresser? Skriver detta mest i förebyggande syfte; det har förekommit några bidrag utan adress...

//Stefan (som inte upplever någon strid ström av tävlingssvar; det kanske kommer flera vad det lider)

Senior Member GLCs avatar
    Reg.datum
    sep 2006
    Bra där Stefan, har mailat om adressen

/Peter

Nu börjar tiden rinna ut för alla er här som vill ha en chans att vinna boken. På onsdag (10 februari) går tävlingstiden ut och på torsdag utser jag vinnarna och presenterar dem på bloggen!

Kom igen nu och tävla!

//Stefan (som för ett ögonblick gått tillbaka till det långa fyr-hålsmunstycket igen; hade ingen tur med två-ditot)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •