God Jul

S-fors

Well-known member
Jag tänkte bara att det var kanske passande att önska er alla en riktigt god jul, hoppas att ni får mycket gott och en riktigt trevlig dag.

Jag tyckte att det luktade extra gott om granen imorse, i hope for a Holy Moses moment :coffee:

Vänliga hälsningar från Stillfors i Sala.
 

johey

Well-known member
Vår katt har en hälsning från sig till er alla.

qNNRyFKWW.png
 

Calobra

Alnö Kaffehus
Alla julklappar uppackade - maten äten. Nu har man stjälpt sig en Scotch och bryggt sig en Espresso. Tillbakalutad i fåtöljen önskar jag er alla en God Jul :)
 

knasper

Well-known member
jbs espressobok, då, men det vissta jag ju eftersom den var från mig själv :lol: Passade även på att ge bort ett ex till sonen, vill ju inte att han skall få fel start i livet.
 

Marv

Well-known member
God Jul till er alla, jag fick ett paket waynes coffe espressoblend, inget favokaffe men helt ok.
 

[SH]

Well-known member
God fortsättning allihopa!

Hittade en påse La Minita från Estate Coffee och en påse Kenya AA Estate från J&N under granen... :D
 

Vespaboy

Member
God fortsättning på er allihop! Tungt paket med en klämmig tamper och en mokka-bryggare att ta med på vandrarhem i sommar. Ett fint kaffeår går över i ett annat!
 

svartvest

Well-known member
Det är dags att damma av denna tråd, och önska er alla en God Jul. Själv firar jag i åminnelse och med Nekisse och några andra vänner från Da Matteo. Min upplevelse är att det är många nya som kommer med forumet nu, kul hoppas denna jul går i kaffetstecken när det gäller gåvor.

Så God Jul på er!!
 

hne

Well-known member
Indonesiskt skitkaffe (kattvarianten alltså) och lite julkaffe för mellandagarna sitter fint. Grått nytt hår!
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,618
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp