Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 17 till 24 av 37
    Citat Ursprungligen postat av Anders Visa inlägg
    Berätta gärna hur det gått när du väl fått dom levererade!

Har blivit grymt sugen på ett par Sorrento-koppar som jag nog beställer om jag får höra att det funkat bra.
    Will do! Jag mailade in beställningen och görskottsbetalade in summan på ett bankkonto. Jag hör av mig med levtid. och hur allt funkat! Och framför allt hur kopparna är!
    Kaffe is da shit - Hemsida med bilder

som sagt, De jag har är cappuccinokoppar 15cl sorrento, samt Nuova point bari espressokoppar, de är inte extremt tjocka, men upplevs tjockare än på bilden, då själva koppen är någon cl mindre än i normala fall, så känns liksom fet och gedigen...

Men var det inte just espressokoppen av modellen Palermo som Englund fick i stället för Sorrenton?

Senior Member Sunscheins avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Citat Ursprungligen postat av wee Visa inlägg
    Har för mig att den modellen heter Amalfi, eller var det Genova? Har hur som helst ett par sådana hemma och de är riktigt trevliga. Tjocka och fina

Citat Ursprungligen postat av Sunschein Visa inlägg
    Har för mig att den modellen heter Amalfi, eller var det Genova? Har hur som helst ett par sådana hemma och de är riktigt trevliga. Tjocka och fina
    Jag har ett gäng NP Amalfi espressokoppar hemma och de är mycket tjockare och trevligare än den på den där bilden. Jag gissar att bilden visar något annat än Amalfi. Kanske just Genova?

Senior Member Sunscheins avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Citat Ursprungligen postat av JKolmo Visa inlägg
    Jag har ett gäng NP Amalfi espressokoppar hemma och de är mycket tjockare och trevligare än den på den där bilden. Jag gissar att bilden visar något annat än Amalfi. Kanske just Genova?
    Jag tycker mig ha sett lite olika namn på den. Här t.ex. heter den Amalfi: https://www.hasbean.co.uk/products/N...in-White.html# en jäkla röra det där med modellnamn.

Det är ju annars möjligt att espresso och cappuccinokopparna skiljer sig mycket åt. Var fick du tag på Amalfi espressokoppar förresten?

Ha ha, en jäkla röra är det minsann. I vart fall rörde jag till det...

Jag håller med om att koppen på den länkade bilden förefaller vara en Amalfi cappuccinokopp.

Jag har både Amalfi cappuccinokoppar och Sorrento espressokoppar och i mitt förvirrade inlägg ovan avsåg jag Sorrento espressokoppar, av någon anledning var jag inställd på att bilden skulle föreställa en espressokopp och inte en cappuccinokopp.

Jag köpte både Amalfi och Sorrento från just Hasbean. Både Amalfi och Sorrento är tjocka och trevliga. Sorrento är underbar!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •