Prenumerera på kaffe?

theseal

Kaffeterroristen
Tyvärr lägger KG ner, då hans "slips-gigg" tar altmer värdefull kaffetid ifrån honom.

Dock har en liten fågel viskat i mitt öra att iallfall ett roligt microrosteri kommer börja med prenumerationstjänst inom kort.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Jepp, mitt "riktiga företag" www.uppsalabildteknik.com går alldeles för bra... Vi har jobb upp över öronen och mer därtill. Vi har fått nyanställa för att hinna med, köpa mer utrustning, osv. Att jag då ska lägga ner en massa tid på kafferostande (som jag gjorde till i princip självkostnadspris), samtidigt som de nyanställda får jobba mer med det jag egentligen tjänar pengar på... känns lite bakvänt.
 

taberg

Member
jag kan erbjuda kaffeprenumerationer. Finns intresse sätter jag gärna upp ett abbonemang åt er. Vad är ni intresserade av för kvantiteter/ sorter?

Jag kan erbjuda Indonesiskt kaffe.

Priserna måste jag räkna lite på efter diskussion med er här på forumet.

MVH Tomas Åberg
www.beandonesia.se
 

AA

Skottjägare
... samtidigt som de nyanställda får jobba mer med det jag egentligen tjänar pengar på... känns lite bakvänt.

KG, nu är du ute på halt vatten.
Är det inte den optimala tillvaron? Nån som knegar i ditt ställe, du cashar in och samtidigt pysslar lite framför rosten. Låter ju som en drömtillvaro! ;)

Ha de´ och hoppas att det håller i sig med firman!

/AA
 

Forumstatistik

Trådar
14,664
Inlägg
155,700
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp