SÖKES: Jobb i Stockholm (måste inte vara kafferelaterat)

GuruX

Well-known member
Hej Användare!

Detta är Gustav Brogrens dator som skriver.
Det är såhär, Gustav Brogren är just nu arbetslös. Så han sitter hemma lite mera än vanligt på dagarna. Han får mig att läsa en massa webbsidor hit och dit. Knappar på mitt tangentbord och rör vid min mus (!). Jag börjar bli lite sliten, tiden jag arbetar överstiger nog LAS ganska ordentligt vissa dagar. Dessutom envisas han med att "optimera" systemet i oändlighet genom att installera det ena obskyra programmet efter den andra. Avinstallera, installera, hela tiden. Dessutom är jag inte längre ensam på hårddisken. Förut var jag ensam, men nu har han fått för sig att flytta in med både Linux, Windows XP och Windows 7. För att inte tala om alla de där gästerna han tar in i VirtualBox i tid och otid.

Jag behöver en liten paus, åka iväg och vila upp mig. Kanske ta ett mineraloljebad.
Så jag undrar om det är någon som kan ge Gustav Brogren ett jobb. Han är 24 år och utbildad musikalartist. (Åh de ljuva tider när han jobbade på scenen, då hade jag många timmar till att bara ligga i dvala.) Men just nu försöker han skaffa sig ett "vanligt" jobb. Han kan göra det mesta. Tidigare har han jobbat inom serviceyrken som cykelföräljare/reparatör/montör. Restaurang och bar har han också jobbat i. Han är dessutom mycket tekniskt kunnig.
Den här sidan handlar om kaffe. Han dricker mycket kaffe. Mina vänner Presskannan och Hugin Coffea är också lite trötta på att han är hemma hela tiden. Det där med espressokaffe tror jag att han kan lära sig ganska så snabbt!

Om du är intresserad av att vet mera om honom för något jobb, så gör ett inlägg här, ett pm, eller skicka ett mail så kan jag berätta lite mera och skicka iväg hans CV. Jag är även god vän med hans Nokia, så jag kan lätt lägga in ett möte i hans kalender.

Tack så mycket för att du har läst detta!
shutdown -P
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp