Google Wave

Pac

Maskindoktorn
Snacka med Sälen, han håller på och predikar så öronen håller på att trilla av. Jag fattar det ändå inte, så dum är jag...:(
 

Bjarne

Well-known member
Jag har sett demon och försökt få en möjlighet att prova det, men inte lyckats. Kanske har en invite på gång, men det vet jag först när jag ser den :)

Sitter du kanske på en invite leitzler? Jag vill gärna testköra!
 

leitzler

Well-known member
Redan när jag såg presentationen för rätt länge sedan insåg jag att det här är framtiden, men det är hopplöst att förklara för folk varför (mest för jag är usel på att förklara saker).

Kör både vanliga preview och utvecklar på sandbox-versionen och kan mest bara luta mig tillbaka och låta alla inse så småningom hur fantastiskt det kommer bli.

Än så länge är interfacet Google gjort rätt segt och lite buggigt, men det är precis som de säger en preview före beta så man ska inte förvänta sig för mycket.
 

treefinger

Well-known member
Ja, det där kommer bli grymt för samarbete. Att ha allt i molnet är ju en dröm också, istället för att skicka.... mail till varandra. Känns otroligt ålderdomligt.
 

doppio

Well-known member
Har ju inte tillgång till skiten, men tycker de sam har de inte är allt för entusiastiska längre.
 

leitzler

Well-known member
Tror det är ganska blandade känslor beroende på vem som tar reda på vad. Det är absolut inte moget för tant Agda att använda ännu, men tekniken och tankarna bakom imponerar oerhört.
Sen är det ju bara en "preview" än så länge där massor av funktioner saknas och prestandan är lite si och så, därför förstår jag att folk kan vara tveksamma.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp