GarageJam i Linköping!

knasper

Well-known member
Har kollat www.corren.se fram-och-baklänges men där finns inget reportage!? Tur att man har nära till biblioteket. Har just läst artikeln från gårdagens tidning och den var helt klar bra. Kort och koncis, fina bilder, bra balans från reporterns sida mellan hån och hail.:lol:
Rekommenderar alla att ta en tur till bibblan för att se hur nerdskapet ;) framställs.
 

PF013

Well-known member
Artikeln finns scannad. Sälen jobbar vad jag förstår på att fixa tillstånd att publicera den här. Förhoppningsvis får vi ett riktigt särtryck i original-PDF då också.
 

hrbrun

Well-known member
Ok, så då behöver inte jag ställta mig vid printer/scanner/fax-helvetesmaskinen på kontoret och slåss...?? Lucky me :)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Där skulle man ha varit med helt klart. Ser fram emot att få läsa vad pressen tyckte (om det nu dyker upp). Underbart, grabbar!

Sälens ultra-ristretto regerar helt klart! Så ska jag börja dra mina också! :D

//Stefan (som faktiskt skarpt funderade på att åka, men det kom annat i vägen tyvärr)
 

hrbrun

Well-known member
Sitter i garaget igen och lyssnar på poesi :) PF013 ligger på knä och brassar på med blåslampa för att minska tid till första crack. Det ser ut att funka. Tre batcher rostade inför besöket i sthlm nästa vecka :)
 

danwi

Well-known member
Sitter i garaget igen och lyssnar på poesi :) PF013 ligger på knä och brassar på med blåslampa för att minska tid till första crack. Det ser ut att funka. Tre batcher rostade inför besöket i sthlm nästa vecka :)

Extravärmen gjorde att det nästan gick lite väl fort. Bönor i kylaren redan efter 9:50, första crack inleddes efter typ 4:30 :)
 

theseal

Kaffeterroristen
AAAAAAHHHHHHH!!!! Jag spräckte oskulden här nu precis... drar upp en ny tråd om kaffet som rostades hos PF013.....
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp