Sidan 2 av 16 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 9 till 16 av 128
    Senior Member Mayhems avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Hmm, låter skoj! Vore kul att lära sig hur fruktiga single estate skall tillredas för att bli inte bli odrickbara syrabomber.

Om ingen annan kan tänka sig agera värd så har jag etta till trots ganska rejält med bänkyta i mitt kök. Hoppas inom kort få hem en Gene Café också men kan ännu inget om rostning!
    Too much is not enough

Blir det någon annan leva än La Pavoni på kalaset?
    Leva och veva

Mayhem, mycket intressant fråga - hur får man bort en del av syran? Jag skulle gärna vara med och lära mig ett och annat.

Det här låter ju kul. Jag är med om det passar med tid för mig. Jag kan även ta med mig lite kaffe :-)

//Matte

Det skulle ju vara riktigt trevligt i början på nästa vecka. Dessvärre är det lite tajt att vara hos oss nästa vecka. Men ett senare tillfälle funkar.

Men nu får vi ta och bestämma något. Vi gör såhär. Först bestämmer vi en tid, och när det är ordnat bestämmer vi en plats. Min lya i Akalla kan i västa fall stå till förfogande om vi inte blir så många. Men plats får som sagt bli fråga två.

Mina förslag:

Måndag den 12 oktober klockan 19:00
    Tisdag den 13 oktober klockan 19:00

Resten av veckan kan vara körig för min del. Hur ser det ut för er andra?

Själv röstar jag på måndag.
    Leva och veva

Senior Member Mayhems avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ja skall det bli något redan nästa vecka så är första hälften klart bättre för mig. Så här långt fungerar måndag eller tisdag lika bra, resten av veckan antagligen sämre.
    Too much is not enough

Jag är också sugen! Har dock ingen leva att släpa med mig. Kan på måndag.
    /A
    La firma è la sottoscrizione del proprio nome e cognome (o di uno pseudonimo) per chiudere un'opera d'arte o una scrittura, confermarla o renderne noto l'autore.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •