Stockholmare! Ska vi dricka kaffe?

johey

Well-known member
Eftersom alternativen verkar tryta så gör vi såhär. Ni är välkomna till Akalla kl 19 på måndag kväll! Där finns två pavonor redo att servera. Ta gärna med levamaskiner! Och framförallt kvarnar. Jag har bara en som duger till pavoni, och jag gissar att vi vill prova lite olika kaffe.

Kommer ni med kollektivtrafik är det tunnelbana eller buss till Akalla Centrum. Därifrån är det 5 minuter att promenera.

Skriv i tråden om ni kommer! Vi får inte plats hur många som helst, men finns det hjärterrum...
:coffee:
 

martink78

Well-known member
Jag tänkte ta med mig 150g Sweet Marias Donkey Decaf, i hopp om att i alla fall få sova lite under natten som kommer efter.. :) tyvärr hann jag inte rosta den förrän idag, men förhoppningsvis skall den hinna ligga till sig lite iaf..
 

johey

Well-known member
Trevligt att det blir en liten träff! :D

Det går bra att komma med bil. Dock parkeringavgift på 2 kr/timme, eller friparkering för gamblern. Brukar mest lappas bilar dagtid och ganska sällan, men... :) Har du gps? I så fall knappar du in Imatragatan och ställer dig på gästparkeringen. Annars kan jag ge en utförligare beskrivning.

Den som har möjlighet får gärna ta med en kvarn som sagt.

Jag har koffeinfritt rostat i fredags. Blev rejält mörk, men god som espresso. Går ju alltid att blanda med annat för att få ner koffeinhalten.

Synd att du inte kan komma loss, Marv, men jag är säker på att det går fler tunnelbanor.

Henrik, så tråkigt att du blir snuvad på din egen tråd, men vi dricker en kopp för dig också.

Min telefon heter 0705955621
 

johey

Well-known member
Blå linje mot Akalla. Linjen ska vara öppen från Centralen imorgon, så det ska gå hela vägen. Åk till slutstationen. Ring sen för vägbeskrivning.

En sak som kan tänkas vara viktig att nämnda är att vi har en katt. Det är ingen av er som är allergisk hoppas jag?
 

bodaniel

Well-known member
Johey, Imatragatan borde jag hitta till. Jag ringer när jag har parkerat bilen.

Jag tar med min Pavoni och Zassenhaus.
 

johey

Well-known member
Lite sjuka har väl ingen dött av?

Nämen... Krya på dig!

Nu börjar det närma sig... Gör er beredda på en glad kväll och en sömnlös natt! :D Vi ses i Akalla klockan 19, på Imatragatan 210. Bli där!
 

martink78

Well-known member
Instämmer med föregående talare! Speciellt nice var det med bodaniel's nakenfilter till Pavonin. Nu gäller det bara att fixa ett eget.
 

johey

Well-known member
Ja, jag tackar så mycket för att ni kom! Det var jättetrevligt och skapade både mer- och eftersmak. :) Ska försöka orka posta bilderna inom de närmaste åren.
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Kul att det blev av! Själv drack jag dåligt kaffe i Florens. I och för sig varmt och trevligt där nere men nästa gång ska jag göra allt för att kunna delta!
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp