Samköp: Nouva Point Sorrento, espressokoppar

FabianP

Well-known member
Tänkte bara kolla om någon mer än jag är sugna på dessa espressokoppar?
https://www.hasbean.co.uk/products/Nuova-Point-Sorrento-Espresso-Cup-in-White.html

Jag skulle vilja ha fyra stycken, och då blir frakten lika dyr som kopparna, typiskt ovärt! Tycker mig ha sett tidigare att fler än jag är intresserade av dessa, och tänkte att vi kanske skulle köra ett samköp från HasBean. Om vi beställer 20, 30 eller 50st blir frakten ungefär densamma, och ett pris under 75kr/kopp.

Jag bor i Lund, så Lund/Malmö är ju enklast att lösa drop-over, men det går säkert att lösa annars också.

Om någon är sugen på cappu-varianten, går det väl att lösa det med! Jag har dem, underbara :cool:
Bästa passformen kopp<->fat jag varit med om, hoppas och tror att espressokopparna är likadana. Har alltid velat ha riktigt tjocka, vita koppar utan logga!

/Fabian
 

FabianP

Well-known member
Kanske ett samköp därifrån istället då, om någon i min region är intresserade av några koppar? Tack för tipset!

/Fabian
 

FabianP

Well-known member
Englund! Det var faen på tiden... :D

Visst var det för att jag skrev upp mig för fyra stycken tidigt i somras, och sedan har det blivit värsta snöbollseffekten? :)

/Fabian
 

FabianP

Well-known member
Så om jag kommer till butiken, och den är översållad med 1000-tals koppar och fat, vet jag varför :cool:

Vilken härad av de 60 dagarna befinner vi oss i? Fast det vet man kanske inte förrän kopparna har dykt upp, när man handlar med italienare!

/Fabian
 

Englund

Well-known member
Skönt att du sa det där sista så slapp jag :)

Jag ska höra av mig om en månad igen och se hur statusen är....och visst kommer det att vara tusentals koppar här, men när du köpt din ranson räknar jag med att vi i princip inte har några kvar?
 

FabianP

Well-known member
Sa jag fyratusen? Jag menade fyra...

Härligt att du får hem dem, jag köper givetvis från dig och lägger ner samköpsplanerna! :)

/Fabian
 

FabianP

Well-known member
Vår kontaktperson är inte anträffbar, så vi borde få uppdatering på måndag/tisdag...

Jäkla italienare, kontaktpersoner som inte är anträffbara mister lite av sin funktion. :D

Jag väntar spänt! Mest på hur jag skall få in något tusental koppar i kaffeskåpet...

/Fabian
 

hrbrun

Well-known member
Hur många ska ni köpa egentligen... och hur snygga är dom... nu känner jag att pengarna ligger och bränner i brallan.... ajajaj!
 

FabianP

Well-known member
För min del är det nog fyra som gäller, tror jag. Och inte som i fyratusen, fyrahundra eller fyrtio, utan fyra stycken. :)

Jag tycker dels de är riktigt schysst form på dem, och framförallt är det helvita och TJOCKA koppar. Bränn på med degen, brun! :coffee:

/Fabian
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp