Luddiga länkar

supinum

Well-known member
Jag tycker att länkar i inläggen har en förmåga att försvinna i sajtens charmanta färgskala, särskilt när enstaka och korta ord länkats. Jag brukar manuellt, om jag kommer ihåg, lägga till en understrykning i de länkar jag lägger till. För exemplets skull har jag länkat två ord i inlägget. Lycka till med letandet :)
 

Molarin

Well-known member
RiktigtKaffe Evo 2 - Nu med understrukna länkar!

Fengersfors? Där kan man fynda mopeder på auktion...
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Faktiskt mycket bättre nu! Var det någon som såg min gömda länk i förra inlägget? Innan det blev auto-understrykning alltså...:cool:
 

supinum

Well-known member
RiktigtKaffe Evo 2 - Nu med understrukna länkar!

Fengersfors? Där kan man fynda mopeder på auktion...

Vajjert!
Det där med mopparna ska jag minsann undersöka. Grannen har en snygg Porsche-traktor. Annars såg jag en stilig Monarped i Vänersborg utanför en secondhandbutik, men det framgick inte om den va till salu.
 

hrbrun

Well-known member
eller kanske i bakgrundsfärgston istället för samma färg som texten..? typ ljusgrå alltså?
 

hrbrun

Well-known member
assåhörnini... det här med understrukna länkar, det är ju inte något vidare tycker jag... sidan har ju mist mer än mycket av sitt sparsmakade utseende...! när jag gör en sökning på "Nya inlägg" om jag inte varit inne på RK under en dag får jag upp en sida som knappt går att läsa....

ta bort understrykningarna!

snälla, snälla, snälla, snälla, snälla.... snälla, snälla, snälla Molarin!
 

hrbrun

Well-known member
åååhhh vad skönt. nu känner jag igen mig igen.

tack, tack, tack, tack. tack, tack och tack!
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp