Coffe Queen Crema Mini Barista + Anfim Best säljes

Ernst

Well-known member
Säljer min fina HX-maskin med eller utan kvarn. Grejerna är välvårdade och funkar kanon.

Coffee Queen Crema Mini Barista heter egentligen Expobar Office Control. Det är en HX-maskin (värmeväxlare) där du kan göra kaffe och skumma mjölk samtidigt. Den har fyra programmerbara doseringsknappar och automatiskt rengöringsprogram. Den är utrustad med en klonad E61 bryggrupp och inbyggd löstagbar vattentank. Den är byggd 2003 och är sparsamt använd sedan dess. Jag har bytt ut de stora fötterna till mindre och snyggare. Ett portafilter med dubbelkorg och dubbelspout medföljer.

Kvarnen är en stabil hemmakvarn med dosator. Den har 54 mm malskivor.

Läs mer om just dessa maskinerna här: http://www.riktigtkaffe.se/showthread.php?t=6058

Prisidé:
Utan kvarn, 5500:-
Med kvarn, 6500:-

Vid snabb affär medföljer ett startkit med alu-tamper mjölkkanna extra singelfilter och singelspout mm...
 

Ernst

Well-known member
Ingen köpare än... Kanske en bild kan locka till uppgradering?

picture.php
 

Ernst

Well-known member
Det verkar vara flera som är intresserade av kvarnen eller maskinen men inte båda. PM:a in era bud till mig. Så får vi se vem som vill mest. ;)
 

Ernst

Well-known member
Vi gör så här:

Den som har PM:at in högsta före klockan 21:00 imorgon lördag får maskinen. Om budgivare A lägger ett maxbud på 2000:- och budgivare B som har näst högsta budet på 1700:- så vinner budgivare A på 1800:-. Alltså hundra över näst högsta bud. Så det är bara att skicka in vad ni kan tänka er att betala för kvarnen.

Jag uppdaterar högsta bud då och då under morgondagen.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp