Högljud Brunopasso

Hagalund

Well-known member
Hej,
Frågan riktar sig mest till er som har Brunopasso. Jag köpte en idag, men tycker att vibrationspumpen brummar så mycket att det stör. Det är nästan att man misstänker att det är fel på maskinen.
Hur upplever ni ljudnivån på era maskiner?
 

Hagalund

Well-known member
Idag har jag lämnat tillbaka min skramliga Brunopasso gick inte att använda utan att väcka halva huset. Efter att ha sett och provat maskinen tycker jag att den är starkt överreklamerat.
 

lupoo

Well-known member
Ordpolisen rycker ut!

Idag har jag lämnat tillbaka min skramliga Brunopasso gick inte att använda utan att väcka halva huset. Efter att ha sett och provat maskinen tycker jag att den är starkt överreklamerat.

Saxat från Ordbok för Affärsfolk

Reklamera
"Genom att framställa en reklamation gör man anspråk på att få varan utbytt eller får ersättning på grund av fel i den mottagna varan. Bestämmelser om reklamation finns i köplagen och avtalslagen."

Så Du har reklamerat din maskin men jag tror att Du menar att maskinen är starkt överskattad.

Brukar ej agera som ordpolis men denna gång kunde jag inte låt bli.;)
 

mikfri

Well-known member
Den Brunopasso jag provade var rätt tyst tyckte jag. Och för att vara vad den är (en podsmaskin) tyckte jag den var fantastisk. Du kanske fick ett måndagsex...
 

Mudroom

Member
Har haft en Gaggia Classic innan jag skaffade en Brunopasso för ca 1 månad sedan. Jämfört med Gaggian så tycker jag att Brunon är något tystare. Men upplevelsen är ju väldigt subjektiv, om du upplever den som så högljud så tycker jag du skall reklamera den och se vad försäljaren säger. Var har du köpt den?

/Fredrik
 

Hagalund

Well-known member
För min del är kapitlet Brunopasso avslutad på måndag skall jag gå och titta på en Spinel. Synd bara att det finns så lite info om den.
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,356
Senaste medlemmen
Marsian
Topp