Beställa från ESW

patrik83

Member
Som ett sidospår kan bara nämnas att jag beställde en Macap MC4 från espressocoffeeshop.com igår eftermiddag och nu mindre än 24 timmar senare har jag kvarnen hemma. Otroligt bra service och leverans!

Vet dock ej om de har Mazzer men affären som sådan är seriös och fungerar otroligt bra!

/Patrik83
 
För att fortsätta på sidospåret så kan jag bara säga att jag håller med Patrik. När jag beställde min Isomac Venus från espressocoffeeshop.com var den levererad hem till dörren på 24 timmar, grymt snabbt med tanke på att de levererar från Italien.
 

Dockoz

Well-known member
Jag och många andra här på forumet har beställt från ESW, mycket bra service på alla sätt.
 

JKolmo

Well-known member
Också jag köpte min Mazzer från esw.nl. Superduper service! Rekommenderas varmt!
 

Nickeh

Well-known member
Fick ricktigt bra service där också! Hade slut på små hoppers så de skickade kvarnen med en stor och så fick jag den mindre på posten när de fick den i lager. Fick behålla båda storlekarna. Plus annat som de fixade riktigt bra. Seriöst företag där en nöjd kund verkar vara mer värt än hur pengarna!

EDIT: Det gällde alltså esw.nl
 

Fabian

Well-known member
Kan också intyga att ESW är grymma! Du kommer inte ångra en beställning från dem.
 

Christiansson

Active member
bumpar denna tråd (till alla ordpolisers okontrollerade glädje :lol: )

Jag funderar på att beställa en Mazzer mini E ifrån dem - hur är det med garanti reparationer? Måste jag skicka tillbaka den till Holland då eller kan jag lämna in den i Sverige?
 

svanteson

New member
Hej!

Undrar också över garantin när det gäller ESW? Någon som har utnyttjat garantin på någon pryl från ESW?

Mvh/Svanteson
 

Ego

Member
Hur är det med nätanslutningen på maskiner köpta från espressocoffeeshop.com?
Är det bara att stoppa in kontakten och köra eller krävs det adapter?
 

Ego

Member
Tack för svaret. Jag menade dock från espressocoffeeshop.com (Italien?)

eller är det bättre att handla från bellla barista?
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,471
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp