Grimac Twenty (hx E61) + Compak K6 kvarn

zzaar

Well-known member
Måste tyvärr sälja denna pärla precis dagarna efter jag skaffat den då sambon vart tokig på att den tog mer plats än min förra maskin. Ingår dubbla portafilter ett med singel spout o ett med dubbel. Ett enkelfilter o ett dubbel samt ett blindfilter och en ståltamper ingår även. Skickar även med en helt ny dunk 10 liter som man kan köra maskinen ifrån.

Grimac Twenty Hx E61

Compak K6 kvarn. (Såld)


5500 kr vid avhämtning vill jag ha för maskinen.
 

hrbrun

Well-known member
Vill ju inte vara näsvis, men kanske ett förberedande arbete vore på sin plats ibland...? ;)
 

hrbrun

Well-known member
Men i det här fallet har det ju diskuterats flera dagar på forumet! :)

Tur att det inte blev tvågrupparen, då hade det kanske varit zzaar som varit till salu istället :D
 

Pac

Maskindoktorn
Synd att det inte blev som du ville. Men nu har du åtminstone provat en kraftfull maskin. :)
 

zzaar

Well-known member
Hehe sambon såg nöjd ut när vi hämta den men när den väl kom in i köket vart de liv i helvetet :/ Så den måste tyvärr bort :(
 

svartvest

Well-known member
Jag tog en kartong som jag ställde på bänken så att frun skulle få en uppfattning, kommentaren från henne var att
-det var väl inte så stor.

Jag att det är viktigt att plantera tanken hos våra kära...men detta innebär att nästa kvarn....kan bli......STOR.
 

PF013

Well-known member
zzaar: Är du intresserad av att sälja kvarnen separat? Vad vill du ha för den vid snabb affär och avhämtning (om du har den i Linköping)
 

zzaar

Well-known member
Hehe har lugnat ner tanten lite nu med maskinen o halft övertalat henne att jag får behålla grimacen. K6an ska därför bort först. Någon som vill komma till lkpg o kolla på den? Den väger bly att skicka nämligen!
 

Marv

Well-known member
När jag kom hem med min brasilia kvarn tyckte frun att den var på tok för stor, men efter att jag fimpat bönbehållaren och ersatt den med en liten så såg den inte lika stor ut och fick godkänt.
 

zzaar

Well-known member
Hehe det kan jag tänka mig att många kaffenördar går igenom!

Nu måste jag fråga vad du har för hifianläggning om du hänger på Hififorum :) hänger en hel del där jag också!

//ZZ
 
C

crema

Guest
Hehe det kan jag tänka mig att många kaffenördar går igenom!

Nu måste jag fråga vad du har för hifianläggning om du hänger på Hififorum :) hänger en hel del där jag också!

//ZZ

den grabben hänger inte bara på hififorum ;) "kunde inte låta bli per"

nu för tiden när jag skall släpa hem en till maskin så brukar det bara räcka med 2 dagars övertalning. man har ju olika hobbys och min tar änså länge minst plats
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,671
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp