WWDC 2009 - vilka tittar ikväll?

Anders

Well-known member
mm, blir en sån för mig med, dags att byta ut 2G varianten man släpat på sen den kom.

Ny Macbook oxå vad det lider, ingen mening att vänta på Snow Leopard nu när uppgraderingen blir så billig =)
 

doppio

Well-known member
Somnade banne mig ifrån det. Kommer hålla kvar vid min 2G, däremot så blir get garanterat en 13-tummare i någon form.
 

treefinger

Well-known member
Ptja. inte mycket att fundera på.. en 3GS it is.. med lite fantasi kan man ju säga att man äger en GS3?
 

Fabian

Well-known member
Funderar på att skaffa en 3GS, har en 3G nu... Jag väntar och ser hur Telias erbjudanden kommer se ut, har 12 månader kvar hos dem.
 

Musikarfelix

Well-known member
Tittade flitigt på det som var, hade var betydligt mer intressant om de hade släppt SnowLeopard. Men den som väntar på något...

Funktionerna som listats var ju förväntade, men kul att få lite officiell ingående info. Priset verkar super, blir köp direkt!
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Lätt köp, men frågan är om man vågar installera det innan man ått rapporter från andra att det fungerar felfritt. Det brukar ju vara X antal buggar när något nytt släpps, och det vill man helst slippa.
 

mts

Well-known member
snow leopard ska (enligt halvtrovärd källa som testar) vara förhållandevis stabil och har så varit ett bra tag, jag lär hoppa på så fort det går, skulle dock vara ännu bättre med marble, men ett nytt tema är ju inte direkt något som apple spottar ur sig utan rejäl betänketid.
 

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,626
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp