Går det det att beställa cappumuggar från espressohouse och/eller J&N?

sannispannisen

Well-known member
Har letat och letat, hittar inget på deras hemsidor.
Bor inte alltför långt bort från deras rosteri i tullinge, undrar om man kan köpa muggar där?

Jag älskar att dricka latte och cappu ur lavazzas muggar men dom verkar omöjliga att få tag på här, och frakten vill man ju inte ens tänka på om man ska köpa från italien t. ex.:(


Har kollat runt på forumet men folk verkar mest förtjusta i danesi, bodum etc och jag vet inte om jag skulle tycka om att dricka ur dessa.
:unsure:
 

sannispannisen

Well-known member
oj sorry! glömde att jag ställt samma fråga här, startade en till tråd om detta.
Är intresserad av koppar från espresso house.
 

FabianP

Well-known member
När jag var hos J&N på Söder fick jag ca-pris på 50kr för espressokoppar, men jag kommer inte ihåg om det var med eller utan fat dessvärre. Lite riktmärke iaf :)

/Fabian
 

saxviken

Member
Espresso Houses muggar kan man ju köpa direkt på deras caféer. Har ett svagt minne om att den stora muggen kostar 70:-
 

sannispannisen

Well-known member
Espresso Houses muggar kan man ju köpa direkt på deras caféer. Har ett svagt minne om att den stora muggen kostar 70:-

meeeeen!!! jag var ju på deras fik i dag, dessvärre kom jag på det först när jag klev på rulltrappan, men jag tänkte att jag nog inte skulle fått det, tyckte fiket var så litet, det stora däremot utanför centralstationen kanske...
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp