Bra chans för duktig flashprogrammerare...

confuzed

Well-known member
Iom att detta är i övrigt-kategorin så borde det vara ok med en icke kafferelaterad annons från en vän.

Hej,
Jag jobbar för Poster Press som i grunden är en australiensisk gratistidning (A Piece Of A2 Folded Twice). Första Sverige-numret kommer ges ut innan 13 juni då vi kommer ha en stor releasefest. Sen är planen att släppa ett nummer i Norge och ett i Finland i augusti/september och sen vandra vidare ner i Europa. Planerade städer är Berlin, Paris m.fl.

I Poster Press skriver vi om alla möjliga kreativa människor från den staden där vi jobbar för tillfället. Det kan vara musiker, konstnärer, formgivare, modeskapare m.fl. Till det kommande numret har vi ett helt gäng sponsorer för att finansiera tryckkostnader, fotograferingar och releasefesten. Vi är tre som jobbar med den nu och har en minimal budget men kan erbjuda dig att få riktigt värdefulla kontakter och självklart skriva om dig både på webbsidan och i tidningen. Genom att sammarbeta med Poster Press kommer du komma i kontakt med många potentiella kunder. Detta är ett riktigt kul projekt där du har möjlighet att få riktigt bra publicitet runt om i Europa och världen.

Vi är två som jobbar som formgivare och det vi söker är någon som kan göra Poster Press digital. Vi är intresserade av något liknande den här sidan: http://www.spezify.com/beta/#/art Man ska kunna klicka på de olika artiklarna i tidningen/affischen så de hamnar i mitten av browsern och zoomar in på de. Detta måste vara färdigt innan releasefesten den 13 juni så det är inte så mycket tid kvar.

Hör av dig till mig omgående så berättar jag mer.

Med vänlig hälsning,
Rickard Arvius

brago@posterpress.net
www.posterpress.net
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,664
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp