Nu är vi attackerade - Berg Flyttar in

Molarin

Well-known member
(Tråkigt svar)
Ska man vara ärlig så är det nog rätt väg att gå. Kan vi få gemene man att dricka bra elbrygg så skulle branschen blomstra! Fixa genast fram ett paket med kvallekaffe och kvarn för lagom födelsedagspris så att varenda jäkla födelsedagsbarn i närheten av oss nördar blir potentiell kvalitetskaffeköpare!

Do it!
 

theseal

Kaffeterroristen
ääh, kom igen nu va, låt killen vara... Hela han är ju en självdiss.
Kommer ni inte ihåg att detta är killen som sjöng "jag är en djävle på kääärlek, jag är en djävul på att kyssa flickorna...."

OCH SEN DROG HANS KÄRRING OCH VART IHOP MED EN ANNAN KÄRRING!!

så, sparka inte på den som ligger, låt han vara..
 

Zalve

Well-known member
Niklas är jag inte rädd för,, Tänk om Bergs låt får samma genomslag som Tingeling,,,
 

Zalve

Well-known member
(Tråkigt svar)
Ska man vara ärlig så är det nog rätt väg att gå. Kan vi få gemene man att dricka bra elbrygg så skulle branschen blomstra! Fixa genast fram ett paket med kvallekaffe och kvarn för lagom födelsedagspris så att varenda jäkla födelsedagsbarn i närheten av oss nördar blir potentiell kvalitetskaffeköpare!

Do it!

E-Brygg för mig är nåt av de de stora märkenas modell, avpassat för "vanliga bryggare"
De flesta av mina bekanta vet vad bra kaffe är.
 

svartvest

Well-known member
Jag skall nynna den och så får man frågan...pang så går Knörden i gång och jag får en anledning att snacka kaffe.

Det är min strategi, Träffar jag Carina skall jag tacka!!
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp