WBC live

Sunschein

Well-known member
Laggade en hel del i början, men nu har det flutit på riktigt bra måste jag säga.

edit* Det skulle jag minsann inte ha sagt, för så fort jag sade det så gick det off air. Skönt att det kom tillbaka snabbt iaf.
 

Almapeso

Well-known member
Laggar ganska mycket just nu.
Får hoppas att de lägger upp eventet i efterhand så man kan kika imorgon.
 

lupoo

Well-known member
Kom in sent och lyckades bara se killen från Island. Han var rätt grym!!!
Får kolla lite mer imorgon och på lördag.
 

Marv

Well-known member
hoppas streamingen funkar bättre, blev rätt less på att det laggade mycket och stog
helt still emellanåt :-(
 

PoPr

Active member
Många deltagande har lite svårt för det här med engelskan, kan inte vara lätt att göra en snygg presentation då?

Precis det jag tänkte på igår... Var någon från ett asiatiskt land som sa något i stil med att "Coffee makes you strong, so we all need to drink/use more coffee"

Kanske inte vinner VM på en sådan kommentar, men man vet ju inte vad han menar på sitt språk... På sitt eget språk kanske det var en klockren sak att säga med annan undermening än meningen får på engelska...
 

svartvest

Well-known member
Min fru tyckte det är höjden av nördighet att sitta titta på när andra gör kaffe. Då är det skönt att man kan visa att 500 andra inloggade för att se detta.
 

lupoo

Well-known member
Vissa sitter och tittar på "Talang" på TV4 andra tittar på när andra "kokar kaffe". Jag vet vilket som är roligast :)
 

svartvest

Well-known member
När man sitter och tittar börjar jag tänka ut hur man skulle kunna gör sändningarna bättre och mer levande.

Se vad som finns i bakgrunden maskiner kvarnar kaffeproducenter, sponsorerna kanske intervjuer med folk på plats...och givetvis göra något åt att laggar..
 

lupoo

Well-known member
Mattias såg stabil ut, bra framförande! Nu får vi se hur långt det räcker.

När det väl blev dax så stod familjen hängande över min axel för att också få kolla på "kaffekokandet" :). Som tur va så fick vi se Matttias ganska så "laggfritt".

Nä nu blev jag sugen på kaffe, igen!
 
Topp