Home Barista Jam Örebro!

Stefan Böna

Mr Microtext
Kommande söndag (19 april 2009) tänkte jag att alla som vill kan komma hem till mig och leka. Tänkte någon gång tidig eftermiddag om det skulle passa.

Ta med något gott kaffe och kanske någon liter mjölk och kom, vetja.

Nu har jag dessutom sänkt bryggtrycket och kaffet blev helt fantastiskt! I alla fall första skottet.

PMa för adress.

//Stefan (som nu förfogar över en egen lägenhet att ha Home Barista Jam i)
 

djneo

Well-known member
Grymt bra initiativ var väldigt länge sedan nu. Ska bara fråga fruga (chefen) att det är okej att avika några timmar på söndag :cool:

Kanske kan släppa med mig kvarnen även denna gång för lite test....
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Ooooooh, vilken rusning!

Vore det inte för att jag vet att vi är ett inte oanseligt antal medlemmar i Örebro så... ;)

Hoppas att det kan komma några till. Du är välkommen om du kan, djneo!

//Stefan (som är så nöjd över det lyckade resultatet av tryckjusteringen)
 

Joakim

Well-known member
Jag är intresserad om jag är hemma. Jag har planer på att åka och klättra. Men det kan ju bli dåligt väder. Jag hör av mig framåt helgen.
 

djneo

Well-known member
Så löst det med chefen nu så det funkar :D

Jag kommer och hoppas att vi blir fler.... klockan 13-14 eller om vi blir någon mer?
 

Joakim

Well-known member
13-14 är nog i tidigaste laget för mig om jag ska ut och klättra innan. Om ni ångrar er och tänker köra runt 16.00 så funkar det nog för mig.
 

Stefan Böna

Mr Microtext
16-tiden lirar!

//Stefan (som alltid ser fram emot att få träffa sina gelikar och snacka om något av det bästa som finns)
 

hrbrun

Well-known member
Åh, vilket roligt initiativ! Ha en välsmakande söndag! och lycka till med att somna den kvällen :)
 

djneo

Well-known member
Då var träffen över och man är hemma igen... Var en trevlig tillställning som vanligt mycket kaffeprat och om annat också... Hoppas vi kan bli några fler nästa gång... Vi tog inga bilder denna gång tyvärr....
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp