Barista Camp 09 - Falkenberg

Fridolf

Well-known member
Sådär, har fått bekräftelse på att betalningen har kommit fram.

Åker troligen bil från Stockholm, kanske någon vill samåka?

Jag kommer att ta en liten motorcykelsemester på vägen ner så du behöver inte ha mig i åtanke vad gäller samåkning. Ses där!
 

Sunschein

Well-known member
Woho!!! Fick precis mail från Zoegas att jag hade lyckats vinna en plats!
Blev ett glädjeskutt minst sagt. En finfin kaffe skall det även bli för att fira :D

:coffee:
 

Molarin

Well-known member
Då är det bara 4 platser kvar! Sanslöst roligt!

Zoegas har dragit vinnare i sin tävling. Johan och Nyström är i full färd med att ta fram det officiella BaristaCamp09-kaffet. Skånemejerier har börjat förbereda sina kossor. Allt är på G!

På tisdag får jag en leverans som ska packas om och skickas ut i välkomstpaketet...
 

Neo

Well-known member
Då väntar jag med spänning på att brevbäraren ska komma med mitt paket. Fick nämligen precis reda på att jag var en av Zoegas vinnare. Grattis alla ni andra som oxå vann!!
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Så himla kul! :D Ska bli riktigt skoj att träffa alla bakom avatarerna och nicken!

Hur många, om några, "icke-forumister" är anmälda, BTW?

//Stefan (som för närvarande njuter ganska bra kaffe hemma just nu; med färskt kaffe i kvarnen)
 

doppio

Well-known member
Fett med nice det kommer bli!

camp.jpg
 

jb

Well-known member
Fan va tråkigt att inte kunna vara där bland alla "nördar"...
Jag kommer att sucka många gånger den helgen... :(

Ha det så J-la bra allihop!
 

Molarin

Well-known member
Men det var ett fint paket vi fick från dig, jb! Tack och bock!


Nu har jag fördelat rummen som vi ska bo i. Det var svårt, hur ska jag veta vem som vill bo i enkelrum? Och vem hatar stugor? Är någon höjdrädd?

Jaja, vi får vara flexibla och se min lista som ett förslag. Samt kanske köpa några tält... :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,721
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp