Göteborg Kaffe och diskussion i stan?

Jag ska ta en fika en kaffe med en duktig fotograf.

Vart gör man detta om man vill ha:
- lugn diskussionsatmosfär
- bra kaffe
- snygg inredning
- sitta ner och ta det cool

:unsure:
 

theseal

Kaffeterroristen
HAHAHAH!!!! trrrrrdish molarin...

mr Trash, marmelad är ett mycket bra alternativ.. det är snyggt ljus där på dom fasta slitna skinnsofforna.
 

Jutta

Well-known member
Ja, 2 av 4 måste väl räcka? :)

Meh, bara för att du är den typiska svennegästen som kommer hit mitt under rusningstid klockan två på en söndag! :p

Valfri vardag strax efter öppning eller senare på eftermiddagen stämmer vi in på alla punkter, det kan jag intyga. Vi har journalister och fotografer inne var och varannan vecka som väljer oss som miljö för sina jobb. Men som sagt, på helgerna är det lite smockat...


Tjipp å hej!
 

Pam

Member
Eller varför inte kika in på G Chocolat på Grönsakstorget 1 som skiljer sig lite ur mängden...
 

M.ito

www.kafemarmelad.se
HAHAHAH!!!! trrrrrdish molarin...

mr Trash, marmelad är ett mycket bra alternativ.. det är snyggt ljus där på dom fasta slitna skinnsofforna.

vadå slitna? nu hänger jag inte med! men grus i espresson ska du få nästa gång =)... när kommer du förbi förresten?

ett annat alternativ är nog att åka till stockholm, marigatorget o sitta på j&n nya koncept butik, sjuuuukt snyggt.
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Satt i källaren och mumsade kaffe, äppelpaj, cheesecake och grymt god varm "macka", förra veckan. Visste inte det fanns plats en trappa ner..
 
C

crema

Guest
som känns lite som att man sitter i en cykelkällare ;) men gott är det
 
Jag tycker Marmelad funkade mycket bra för ändamålet, tackar återigen för tipset. Vi upptäckte förvisso att en av fiskarna på nedervåningen flöt upp å ner, ... den kan ha fått för mycket kaffe. ;)
 

Jutta

Well-known member
Trevligt att ni kom till oss. Roger är nu begraven och simmar bland molnen med 17 glittrande guldfiskbrudar.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,618
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp