Silvia generation 3?

hrbrun

Well-known member
Hittade den här bilden på nätet av Silvia.

Någon som har mer info om Silvia efter skönhetsoperationerna..?

hos
 

JKolmo

Well-known member
Tycks endast vara ångrör/ångvred/grupphandtag som faceliftats. Har det hänt något under huven tro?
 

Fabian

Well-known member
Jag tycker det ser ut att vara ett annat ångrör också. Eller är det bara längst ut på det som är nytt? Ångvredet där ser ju klart lyxigare ut, och PF är samma som på Rancilios stora cafémaskiner. Rockyn har fått en spillbricka av plast med höjda kanter, till skillnad från den tidigare helt platta i metall.
 

hrbrun

Well-known member
Tack Martin! Håller med, inte mycket info om ev förbättringar/förändringar av frk Silvia. Men lite snyggare blir hon varje gång :)
 

Mikael-J

Well-known member
Jo, ångröret ser lite mer proffesionellt ut!. I morgon ska jag ta o beställa ett PID-kitt till min Silvia. Hoppas Silvia blir glad när hon blir pimpad :)

/MikaelJ
 

demo

Well-known member
ser eran rocky oxå ut sådär?

för så ser min ut EXAKT. har ja kanske den nya rocky?:)

min rocky är bara några veckor gammal
 

Mikael-J

Well-known member
Vem vet, det nya coola ångröret kanske passar den äldre typen av Silvia!? Om man nu tycker det är värt priset.

/MikaelJ
 

Mary

Active member
Vem vet, det nya coola ångröret kanske passar den äldre typen av Silvia!? Om man nu tycker det är värt priset.

/MikaelJ

Tyvärr så verkar det inte som det nya ångröret passar äldre modeller än 09... :( Köpte min i höstas, så det känns liite typiskt, för det nya ångröret väcker svårt ha-begär..
 

MartinForsberg

Well-known member
Om röret efterfrågas så kommer det säkert en adapter eller variant som går att använda till den gamla maskinen.

Har någon mailat och frågat Rancilio?
 

demo

Well-known member
angående lappen som ska finnas på rockyn angående tillverklings år.

jag hittar den inte.

Den enda lapp som finns på min rocky är under den och de står inget om nåt år där.

nån som vet?
 

Forumstatistik

Trådar
14,666
Inlägg
155,717
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp