Vem säljer Bodum i Sthlm?

Reine

Member
Jag är på jakt efter Bodum latte glas, någon som känner till något ställe i Sthlm som säljer dessa?

bodum_pavina_4560-10.jpg
 

jesperC

Active member
Någon som vet om de (eller någon annan) även har Bodums gjutjärns tekannor, Assam tror jag modellen heter. Har enliters modelen men skulle vilja ha en halvliters kanna oxå.

//j
 

GORM

Active member
Designhouse Stockholm Shop på Smålandsgatan 11 (intill NK i City)har hela Bodums sortiment vill jag minnas.
 

jesperC

Active member
Åhlens har bara enliters varianten men jag skall kolla på Designhouse annars får man väl ta det via någon online shop. Tack för tipsen.

//j
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Lite OT men när stängde Bodumbutiken på Regeringsgatan? Någon som vet? Måste ha varit ett par år sedan, eller?
 

Reine

Member
petrucci: Vilken Cervera då? Var in och kolla den i Länna i helgen men där fanns dom inte. Kolla även Åhlens i Farsta men inte där heller. Har lite dåligt med tid i helgen att leta runt i stan tyvärr, men vet man vart dom finns kan man ju åka förbi och köpa.
Ingen som sett dom på NK nyligen?

Hittat en sida på nätet som säljer dom för 339:- inkl frakt vilket verkar rätt bra, men pallar inte åka till posten och hämta dom, lättare att åka direkt till en butik.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,353
Senaste medlemmen
Massor
Topp