Kafferunda 21-25 Jan.

Axel

Well-known member
Kära jag flyger upp till vår huvudstad och har endel kaffeärenden att uträtta och kommer även att klämma in lite geekande så fort jag har tid.
Är det någon som inte har alltför mycket att göra eller bara vill vidga sina kaffevyer så hör av er så kanske man kan slåihop lite skönt kaffesnack.
Jag stannar som sagt mellan den 21 och 25 Januari.

Ni kan nå mig här på RK, via mailen;
Axel@Swanstein.se eller ringa på;
+46 702 972 212
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Välkommen till Stockholm! Vet inte när du var här sist, men lite kul har det hänt den senaste tiden. Vore kul om det blev ett litet gäng som tog en trevlig kafferunda i kylan.
 

AJ

Well-known member
Jag tar gärna en liten runda i kylan, dock så kan jag bara på onsdag den 21a. Sen drar jag från stan ett tag.
/A
 

Faktor

Well-known member
Jag skulle gärna hängt på en runda, men som det ser ut nu så kommer jag vara upptagen båda dag och kvällstid under denna vecka. Surt. Men kanske på lördagen efter jobbet (efter 15)?
 

kaffe med slice

Well-known member
Lunch runt 11.30 i närheten av Cocovaja på Norrtulsgatan 51 imorgon för att efter käket gå dit o ta en java o snacka lite skit?

//Matte
 

Axel

Well-known member
Både onsdag samt lördag fungerar perfekt för mig.
Anländer runt 11.00 på onsdag och har väl planer att besöka tvålis, espressino, mellqvist, cocovaja och hela specialkaffeeliten.
 

kaffe med slice

Well-known member
Börjar du med Mellqvist på Rörstrandsgatan eller Coco så passar det mig. Vid Rörstrandsgatan finns en hel del ok lunchställen också, kanske även går att käka på Mellqvist.

//Matte
 

Tobiemme

Well-known member
Börjar du med Mellqvist på Rörstrandsgatan eller Coco så passar det mig. Vid Rörstrandsgatan finns en hel del ok lunchställen också, kanske även går att käka på Mellqvist.

//Matte


ps. på cocovaja kan man också prova deras utomjordiskt goda lunchmacka med surkål, pastrami, ost och syltlök. it's da shit.
 

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,632
Medlemmar
19,352
Senaste medlemmen
Coffeemaster
Topp