Köpes - röd Ascaso Dream

tooticki

Member
Hej!
Har länge gått och drömt om en röd Ascaso Dream och hoppas nu på att någon har en att sälja. Är även intresserad av tillbehör och eventuellt kvarn. Hör av dig!
 

tooticki

Member
Tack för tipset! Jag har också sett den och ett annat ex på Blocket. De röda alltid verkar finnas i Stockholm (där har de bra smak :) )Problemet är att säljarna oftast inte kan vänta på att man kommer upp eller skicka med bussgods. De vill sälja till någon omgående, vilket jag såklart förstår. Men det är ändå värt att kolla upp, priset på den här var ju riktigt bra. Är kvarnen till Innova Dream ok förresten?
 

Buffeln

Well-known member
De röda alltid verkar finnas i Stockholm (där har de bra smak :) )Problemet är att säljarna oftast inte vill vänta på att jag kommer upp eller skicka med bussgods. De vill sälja till någon omgående, vilket jag såklart förstår.

Om man fjäskar lite här på forumet så brukar ofta någon vara villig att hjälpa till om man har svårt att få ihop det.
 

tooticki

Member
Oj, det låter ju fantastiskt! Har inte varit på forumet så länge men det känns som om det är riktigt bra folk här. Jag kanske återkommer med ett litet fjäskmeddelande senare då...
 

Forumstatistik

Trådar
14,664
Inlägg
155,698
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp