Jag bjuder på en latte i Januari 2009.

ackepacke

New member
Hej alla glada kaffeälskare. Jag har ett café i stan och tänkte bjuda alla på detta forum som vill gratisdricka lite på en valfri kaffe. Såhär i Januari innan lön kanske det kan vara lite sjysst. Säg bara bara vad du vill ha följt av de för forumet hämliga orden "NYMALT PÅ EGEN BÖNBLANDNING" så får ni vad ni vill ha helt gratis en gång under Januari månad (snälla kom inte vardagar mellan klockan 11.30 och 13.00 eller då vi ofta har knökfullt med folk då). Kaffet är nymalt, blandningen vår egen, lokalen är mysig. Välkommna alla glada kaffeälskare.

Fastfoot
Gamla brogatan 25
M-F 08-19.00
L 11-18.00

:coffee:
 

PekkaB

Well-known member
Trevligt initiativ!
Tyvärr bor jag lite långt unna för att det ska löna sig. Men en riktigt god kaffe (för det är det väl?) kan ju vara värt en ansträngning..... :)
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Fastfoot! Där brukade jag käka lunch innan jag flyttade till Götet. Är det samma som har det nu, som öppnade för en massa år sedan?
 

ackepacke

New member
Visst är det gott kaffe. Och visst är det samma som har Fastfoot nu som då. Fast nu har vi satsat rejält på café sidan, gått baristakurser, tagit fram en egen bönblandning som alltid är nyrostad och så vidare. Lokalen är även mycket mer mysig numera.
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Tyckte den var mysig då, så måste kolla in nästa gång jag är i stan. Kommer du ihåg han som jobbade på John Wall och ville ha fetaosten UNDER såsen? :blush: That's me :D

Hoppas det går bra för er!
 

ackepacke

New member
Tror jag vet vem du är cheffalo men för att vara säker behöver jag nog se dig. Riktigt kul att du tyckte det var bra redan då. Nu går det riktigt bra i alla fall även om januari kanske inte är den månaden som har störst tryck. Till Ny teknik kan jag bara beklaga. Vi har ingen nätuppkoppling.
Men välkommen och gratisdrick lite.
 

ackepacke

New member
Tack för alla trevliga möten med er från förumet. Jag är glad för att de flesta verkar vara riktigt nöjda med det kaffe jag bjudit på. Ser fram emot flera möten på mitt cafe. Kaffet är nyrostat och klart.
 

Martin N

Active member
Jag var inne igår eftermiddag. Riktigt trevligt! Bra bemötande, gott kaffe och mysiga lokaler. Jag kommer helt klart att komma tillbaka.
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp